Bukefalos 28 år!

Vad kan det vara för storlek ?

Mynta2

Trådstartare
Jag hittade en gång när jag var ute med hunden ett par barnridbyxor. just där jag brukar rasta så slaktar dom bilar väldigt ofta, så antagligen hade dom följt med när dom stal bilen. Nåja, eftersom det absolut inte var nåt fel på dom så tog jag med dom hem och tvättade dom. MEN det syns inte på lappen vilken storlek det är. Dom mäter ca 60 cm i beninnerlängd och ca 60 cm i midjemått. Att det är till ett barn, det ser jag ju, men HUR stor barn då ?
 
Sv: Vad kan det vara för storlek ?

"Låna" en unge att prova dem på!!:idea:
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 686
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 540
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 237
Senast: linnsan
·
Lantbruksdjur Hej är det någon som vet hur man tämjer grisar som man inte haft som kulltingar? Det är nämligen såhär: för snart ett år sedan började...
Svar
2
· Visningar
2 490
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp