G
glee
För flera veckor sen skrev jag ett inlägg här om vad jag skulle göra med lilla hunden som var dålig i magen. Hon hade inte diarré men det var inte alls bra heller. Hon var sådär "halvbra" i magen rätt länge, ville inte sätta henne på diet i onödan. Sen fick hon diarré och fick bara äta ris och fisk. Magen blev bra på en gång så vi började blanda ut med hundmat efter några dagar.
Vi var noga med att göra en mjuk övergång tillbaka till hundmaten för att hon inte skulle bli dålig igen. Sen har det varit ganska bra men långt ifrån perfekt. Och jag förstår inte vad det beror på. Jag tror inte att hon får för mycket mat för när vi provade att ge lite mindre såg man tydligt att hon blev i smalaste laget..
Vad tror ni det är? Ska jag byta foder?
Hon kanske är allergisk mot något i fodret, jag funderade på att byta till ett sånt speciellt för hundar med känslig mage..
Vi var noga med att göra en mjuk övergång tillbaka till hundmaten för att hon inte skulle bli dålig igen. Sen har det varit ganska bra men långt ifrån perfekt. Och jag förstår inte vad det beror på. Jag tror inte att hon får för mycket mat för när vi provade att ge lite mindre såg man tydligt att hon blev i smalaste laget..
Vad tror ni det är? Ska jag byta foder?