Vad kan det vara

nightcrawler

Trådstartare
Har sen i höstas dragits med en mage som krånglar till och från. Den lever bus och bubblar och låter. Får ofta en molande känsla och ibland lite knip när jag har ätit. Knipen kommer för det mesta när jag ätit nån fet mat. Annnars verkar det inte spela nån roll vad jag äter. Blir ofta uppblåst och mår illa när jag äter. Bäst mår jag när magen är tom. Nån som har nån liten fundering på vad det kan va? Har inte varit hos vårdcentral. Drar mej för att gå dit om det inte är absolut nödvändigt.
 
Magkatarr? Har två kompisar som har det, symtomen låter bekant med vad dom har berättat att dom upplever.
Satte mej och kolla på sjukvårdsupplysningen. Det stämmer inte med magkatarr men stämmer in delvis på ibs och delvis på dyspepsi. Kanske får masa mej i väg till vårdcentralen i alla fall. Det tar verkligen emot. Upplever att dom aldrig lyssnar eller tar en på allvar :meh: börjar kännas jobbigt med magen nu
 
Jag hade problem för ett antal år sedan. Fick göra massa undersökningar och de tog prover. De hittade inte något så fick därför diagnosen ibs. Det gick som tur är över efter några år.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 928
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 017
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
Hundhälsa Kort sammanfattning: På morgonpromenaden vill Bruce äta gräs, han är mer intresserad av att äta gräs än att nosa runt eller göra sina...
Svar
14
· Visningar
5 362
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp