Vad kommer det bli?:D( kanin)

D

Decemberunge

Hej^^

Min kanin och min kompis kanin har parat sig nu :D

Och då undrar jag vem den kommer bli mest lik av raserna : Dvärgvädur och lejonhuvad angora ( nått sånt)

Hanen är lejonuhuvad angora och Honan dvärgvädur

Honan är grå-vit och hanen vit-svart

så vad kommer det bli ?:love:

Sv: Vad kommer det bli?:D( kanin)

För det första så finns det inget som heter lejonhuvad angora, så hanen är någonting annat. :)

Sen kan man aldrig veta vem ungarna blir mest lik, det visar sig när ungarna är födda.
Vilka färger som dyker upp beror på föräldrarnas (finns ingen färg som heter grå), samt vad som finns längre bak i stammarna.

Jaha :confused: då måste min kompis ha sakt fel xD men hon sa att det var något med angora

Okej, men hur långt tid tar det att se det ungefär?

Vilka färger det är brukar gå att se efter någon vecka.

Hm, du råkar möjligen inte ha en bild på hanen?

Liknande trådar

Däggdjur För ett år sedan skaffade vi en ny kanin när den gamla fick tas bort tyvärr verkar han inte riktigt trivas hos oss. Har eget rum där...
Svar
9
· Visningar
1 725
Senast: Ainon
·
Däggdjur Hej! Vi har en kastrerad hane på 2.5 år och en hona på 2. De har bott i hop i ett år snart och trivs fint och mår bra. Jag är lite velig...
Svar
7
· Visningar
2 404
Senast: Twister2007
·
Hästvård Hej. Min snart 12 åriga ponny Aurora har fått artos i ett bakknä som inte gått att behandla och som inte blivit bättre sedan våren 2021...
Svar
13
· Visningar
1 428
Katthälsa Hej, För några månader sedan hämtade jag hem två katter som nu är 1,5 och 2 år gamla och sades vara turkiska angorakatter (syskon från...
2
Svar
23
· Visningar
3 552
Senast: Devinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar