Vad kostar det?

Gumman

Trådstartare
Att anlägga en ridbana alt. ridhus? Vilka bidrag finns att söka om man bildar en förening/klubb eller filial under en förening?
 
Ridbanor brukar ligga kring 30.oookr-40.oookr beroende på vilken kvalitte och storlek du vill ha! Ridhus brukar väll gå på miljonen skulle jag tro, ridhus här i nbärheten gick på 1.2oo oookr tror jag! Finns en mängd med trådar om detta så du kan ju kolla bland dem andra så kanske du hittar bra svar! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Karlstads kommun har sagt nej till bidrag och lån till Sörmons ridklubb som vill bygga ett nytt ridhus. Istället hänvisar kommunen till...
Svar
1
· Visningar
516
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 742
Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 617
Senast: Time Lord
·
Mat Varför ska det vara så svårt o få tag i vettig kvarg i större förpackning i sverige? Jag vill ha en god, lättsötad och smaksatt kvarg i...
2
Svar
33
· Visningar
2 049
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp