Vad kostar eg photoshop

Sv: Vad kostar eg photoshop

10 575:- hos Adobe för CS5. Kolla på Adobe.se så kan du läse mer. Kanske räcker det med PS Elements som är betydligt billigare.

studenter betalar betydligt mycket mindre. 3400 ungefär för mecenatkortsinnehavare.

csn och mecenat är inte samma sak. mecenatkortet har fungerat som kårleg (numera är kårobligatoriet avskaffat), om det är någon skillnad om vi ser till studentrabatter vet jag inte.

Däremot distribueras csnkortet av mecenat.

csn-kort hade jag när jag pluggade på gymnasiet, mecenat fick jag när jag började på KTH.

Det är ingen skillnad gällande studentrabatter nu när obligatoriet är avskaffat. Du får ett Mecenatkort även om du inte betalat kåravgiften och har rätt till samma rabatter från Mecenat som de som betalat.

CSN-kortet hör som sagt till gymnasiet, men varianten på högskolan heter Studentkortet. Sen finns det även Mecenat.
När jag började plugga kostade studentkortet pengar, men Mecenat var gratis. Nu vet jag inte riktigt hur det är, jag brukar få båda...

Allmänt svar. Jag har köpt ett program med studentrabatt, då handlade det inte om att ha ett kort, utan om att man hade en registrerad e-post på universitet eller högskola. Kanske är det samma sak med Adobe.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 317
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 051
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka