Vad längtar du efter?

Jag saknar att fira högtider och liknande som en normal familj. Att vara en del av något normalt, och inte destruktivt. Att känna glädjen över att jag är där och att jag är önskad.

Jag längtar efter en häst.
 
Längtar efter septembers krispiga vackra höstdagar.
Och jag längtar efter 30cm snö.

Längtar efter att kunna åka på en resa tillsammans med sambon och barnen.

Längtar också tills vårt blivande sovrum är färdigt.

Sista nu, längtar till fredag igen.
 
Alla fina stunder med mitt ex. Det är slut och av orsaker som inte kommer ändras, men jag saknar honom ändå.
Energi
Fjäll
Att sitta lite småberusad på golvet i nån kök och prata med en massa mysiga människor. (Nostalgiska glasögon, irl idag hade jag för länge sen gått hem)
Att vilja ha en hund.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: hollypolly
·
Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 486
Senast: _Zacke_
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 999
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 960
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp