Vad lyssnar du på? II

Jag tror du tycker att jag svär lite i kyrkan nu, men jag tycker inte att DM släppt något direkt spännande sedan 2005... men den här är nog bäst på ett tag i mina ögon. Och Corbjin 🥰

Haha, how dare you! :eek:

Nej, det är ju många som tycker att Playing the Angel var det sista riktigt starka albumet. Jag tycker det finns godbitar här och där efteråt men att nivån på materialet kan gå lite upp och ned emellanåt.

Ghosts Again gillar jag mer och mer varje gång jag hör den – utan att försöka överlyssna – och videon är riktigt fin! En bra början, tycker jag. :love:


 
Hur var det? :love:

Lyssnar igenom Ratatas debutalbum från -82, fastnade verkligen för denna:

Sjukt bra!!
Lite strul ibland bara som sig bör på en turnéstart men Ronan är ju proffs så det blir mest kul! Han låter lika bra som vanligt och vi fick låtar från alla album tror jag! Tex både epicentre och Solitary 🥰
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
580
  • Artikel
Dagbok Har funderat en stund på om jag ska posta en dikt jag skrev ikväll och blev lätt road nu när jag oroar mig för att ångra mig om jag gör...
Svar
0
· Visningar
929
Senast: Takire
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
2 946
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ... om något som gnagt i mig ända sedan en av mina kunder i morse gratulerade mig på Internationella Kvinnodagen. Och jag känner att jag...
Svar
0
· Visningar
1 026
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp