Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Kultur
HÀr kommer ett rykande fÀrskt bokbingo att pÄbörjas 1 april sÄ ni kan börja leta efter lÀmpliga böcker! Boken mÄste alltsÄ vara avslutad...
Kultur
PĂ„ begĂ€ran tĂ€nkte jag visa hur vi hanterar Ă„rets pĂ„skĂ€gg đ
VÄrt pÄskÀgg Àr ett strutsÀgg, men fyll gÀrna trÄden med bilder pÄ andra...
Bukefalos IgÄr och idag har det hÀnt mig igen att jag har fÄtt upp detta lite dÄ och dÄ:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
Ăvr. Hund Dessa förbannade mĂ€nniskor.
Allra vÀrst Àr det med dom som skickat efter en hund frÄn utlandet och sen ska omplacera den för den inte...
HundhÀlsa Jag har klippt mina sÀkert 15-20 gÄnger per maskin innan den behöver skrotas och bÄde tvÀttad och otvÀttad hund, Àven rakad bort mindre...
Ăvr. Hund Mina Ă„ker ocksĂ„ med halsband och lĂ€r sig frĂ„n dag 1 att man aldrig hoppar ur bilen nĂ€r dörren till buren öppnas och innan jag sĂ€ger...
HÀstmÀnniskan Om det var sÄ att jag ville köpa hÀsten skulle jag ocksÄ ta en diskussion med Àgaren, eventuellt lÄta henne ha hÀsten ute pÄ annons en...
Utrustning Jag gjorde inget förarbete men stolparna var nya nÀr jag mÄlade. Nu var det ett tag sedan men jag vill minnas att de fick stÄ ute och...
HÀstmÀnniskan Jag insÄg igÄr kvÀll att en av mina favoriter nÀr jag gick pÄ ridskola var en connemara som glömde bort att han skulle vara ponny. 158...