Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Kultur
HÀr kommer ett rykande fÀrskt bokbingo att pÄbörjas 1 april sÄ ni kan börja leta efter lÀmpliga böcker! Boken mÄste alltsÄ vara avslutad...
Kultur
PĂ„ begĂ€ran tĂ€nkte jag visa hur vi hanterar Ă„rets pĂ„skĂ€gg đ
VÄrt pÄskÀgg Àr ett strutsÀgg, men fyll gÀrna trÄden med bilder pÄ andra...
Tjatter Bara för det kom jag precis pÄ att vi har trettio extra rum och ingen extrapersonal imorgon. Jag tror jag stÀller om klockan och kör gym...
Ăvr. Hund Skulle nĂ„got sĂ„dant hĂ€r kunna funka? Inte sĂ„ stabil kanske, i och med den runda formen, men om man Ă€r lite hĂ€ndig eller pysslig sĂ„...
Ăvr. Djur Den hĂ€r hanen tycker jag Ă€r frĂ€ck med sitt oregelbundna mönster. Lite sugen pĂ„ att ta ur honom + nĂ„gra honor till eget kar för att fĂ„...
Ăvr. Katt Jag har inte prövat Bozita torrfoder, men de ratar vĂ„tfodret tyvĂ€rr. Men ska absolut försöka.
VÄtfoder Àr favoriterna: Brlt Care, Mjau...
HÀstmÀnniskan Jag upplever definitivt att de Àr svÄrare att fÄ bort frÄn cobbarna/de med behÄring. De andra tar behandlingen pÄ ordentligt och visar...