Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dejJag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen.Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...
Eller så skaffar man gråstarr.....Gör man det innan 40 typ så tjänar man på det har jag läst nånstans. Mitt kostade 35 tusen, eller om det var 32? Iaf, så kunde man avbetala utan ränta på två år med Wasa kredit vilket jag tyckte var bra.
Skicka lite oinspiration hitåt.Jag känner för lite rött också, jag tappade matlusten och inspirationen helt när särbon for
Men det är ju bra för min vikt iaf![]()
Krya på dig! Tur att du åkte in, hjärtmuskelinflamation är inte att leka med.Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen.Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...
Inte på gratisversionen väl? Isåfall hur?Autoplay, det går att stänga av![]()
Den skulle nog passa dig, men tänk på att sommaren snart är slut.Lovade mig själv att INTE gå in och kolla på Rodebjers höstkollektion. Tog ett glas vin, fick feeling ... och ja gjorde det. Nu känner jag ett stort behov av denna:
![]()
Kaosssss...
Ah såklart, jag har ju betalvariantenInte på gratisversionen väl? Isåfall hur?
Den skulle nog passa dig, men tänk på att sommaren snart är slut.
Jag betalade bara 22 tusen.Gör man det innan 40 typ så tjänar man på det har jag läst nånstans. Mitt kostade 35 tusen, eller om det var 32? Iaf, så kunde man avbetala utan ränta på två år med Wasa kredit vilket jag tyckte var bra.
Trycker på inte gilla knappenÄtit ett kg bigarråer, mycket gott tyckte munnen, magen var mindre förtjustAoooh. Sedan kan jag naturligtvis inte låta bli att äta mer bigarråer mellan svängarna på toa.
![]()