Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen. :arghh: Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...
Krya på dej

Jag känner för lite rött också, jag tappade matlusten och inspirationen helt när särbon for :(

Men det är ju bra för min vikt iaf :up:
Skicka lite oinspiration hitåt.
jag är ständigt hungrig efter att jag började med kortisonet. Ovan och rätt vidrig upplevelse.

speciellt när man vant sig under ett helt liv att nästan aldrig vara hungrig. Nu skulle jag kunna äta 24 timmar om dygnet. Vilket gör att jag måste planera mina matintag extremt noga annars föräter jag mig. Det räcker gott med all vätska - jag behöver inte fett också :arghh: :arghh: :arghh:

Jag har en jordgubbsförsäljare utanför dörren till jobbet.
Imorse kom jag samtidigt som leveransen. Frågade om det var billigare att köpa en hel låda. Det var det.

Så jag tog med en låda är jag slutade jobbet. Lokalodlade saftiga gubbar.
ZZyIC0M.jpg

som raskt förvandlades till det här

FBcRe6I.jpg

Vintern räddad!

Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen. :arghh: Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...
Krya på dig! Tur att du åkte in, hjärtmuskelinflamation är inte att leka med.:crazy:

Vi är i mammas stuga, fixat lite saker som fattades och tagit ner ett överskåp och nu är det betydligt ljusare i köket!
Ikväll har vi ätit räkor eftersom lillebror är borta med hos kompis! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
962
· Visningar
36 429
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 240
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka