athena_arabians
Trådstartare
Kl
Jag fick klippa 8 klor på stora sura katten!![]()
Öhh... du har väl ingen LITEN katt?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Jag fick klippa 8 klor på stora sura katten!![]()
Och egentligen ingen som inte är lite sur hellerÖhh... du har väl ingen LITEN katt?!![]()
Och egentligen ingen som inte är lite sur heller![]()
Vad läser du för bok?Min bok är så spännande att jag knappt vågar läsa![]()
Är det höften och inte bäcken/höftböjare som spökar pga hormoner?Fy sjutton vad jag känner mig gnällig... jag har knappt sovit för det har varit ljud utifrån (diverse djur, bla tror jag det var ett rådjur som "skällde"), min ena höft har verkligen sagt go' natt (höger givetvis så nu håller hela högersidan på att balla ur), jag fryser, magen gör ont (PMS) och jag vill ha särbon här så han kan krama mig... men han är på väg till Norge nu
/slutgnällt
Fem månader till jul. Då tänkte jag ha lite semester.Till jobbet har jag inte hunnit än.
Men jag får glädja mig pirr att det bara är imorgon också!
Är det höften och inte bäcken/höftböjare som spökar pga hormoner?
Fy sjutton vad jag känner mig gnällig... jag har knappt sovit för det har varit ljud utifrån (diverse djur, bla tror jag det var ett rådjur som "skällde"), min ena höft har verkligen sagt go' natt (höger givetvis så nu håller hela högersidan på att balla ur), jag fryser, magen gör ont (PMS) och jag vill ha särbon här så han kan krama mig... men han är på väg till Norge nu
/slutgnällt
JössesDet är stressigt nu. Köttbullar och makaroner till ett barn och två personal.Vi är två personer som jobbar. Tror ni vi hinner?
![]()
Som sagt, det är stressigt nu.JössesHur ska du orka med allt det jobbet!
![]()
Jag ligger i sjukhussängen och har så in åt helvete TRÅKIGT. Vandrat fram och tillbaka på avdelningen som ett osaligt spöke. Huvudvärk som inte vill gå över. Fettigt hår. Supersexiga sjukhuskläder. MR i grannstaden sker inte förrän imorrn så det blir en natt till bland pensionärerna....![]()