Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är någon som fyller år, stort grattis @Bison!
Pink-ombre-cake-e1339626458443.jpg

Skickade just hem min kollega. Tyckte hon kunde cykla hem innan det börjar regna. Tycker det är komplett meningslöst att vi ska sitta och stirra på varandra när vi inte har något att göra. Jag själv blir kvar en stund till, ska möta upp min dotter och hennes kompis vid bussen för en liten shoppingrunda lite senare. Hade det varit bättre väder hade jag tagit en promenad, men regnet hänger i luften.

Både bok och tidning men jag är ju van vid att RÖRA MIG. Får bara vandra runt på avdelningen jag är på. Är galet rastlös!
När jag låg inne för nacken var jag enormt rastlös av morfinet så jag traskade runt på sjukhuset hela tiden .Talade om när jag lämnade avdelningen men lika förbannat var ababvakterna och letade efter mig varannan kväll och trode jag rymt .

Gud, kunde gått illa i stallet nyss. Jag vet inte hur det gick till, men medryttarhästen lyckades rycka loss en tung jävla boxdörr som han inte ens var fastbunden vid. Grimskaftet fastnade väl i dörren på något vis, men borde egentligen gett med sig eftersom det var "plastkätting". Nåväl, dörren välte, det var lite kaos. Men hästarna taggade ner förvånansvärt snabbt ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
906
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
965
· Visningar
36 685
Senast: Sel
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 244
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka