Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt inte kollat, jag blir avskräckt att priset.Jag har opererat mina ögon och det var värt varenda krona (det var många kronor)!
Har du kollat upp om det hade vart lönt/fungerat för dig att göra det?
Befinner mig just nu i Stirling Castle. Överlevt en traumatisk körning från Edinburgh -snacka om att 10 års högerkörning sitter i....
Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen.Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...
Har käkat middag - Karins lasagne
Nu lite slösurfing innan Lotta börjar
Trist! Det är himla praktiskt fast helst skulle jag vilja operera.
Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen.Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...
Gör man det innan 40 typ så tjänar man på det har jag läst nånstans. Mitt kostade 35 tusen, eller om det var 32? Iaf, så kunde man avbetala utan ränta på två år med Wasa kredit vilket jag tyckte var bra.Jag har faktiskt inte kollat, jag blir avskräckt att priset.
Krya på dig.Vilken måndag, sängliggandes till 14:00 och inget av det viktiga jag behöver göra gjort mår dåligt fortfarande.