Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv tänker jag käka färska pastaknyten med fyllning av kantarell och ricotta. Hyvlad parmesan och vit tryffel på det. Och ett gott rödvin till!![]()
orättvist!!
Jag har ätit en risifrutti till middag...
Bara för det ska jag gå och hälla upp mig ett glas rött och ta fram chokladen, jag behöver tröstas![]()
Ja det är samma för mig, jag är gräsänka hemma nu eftersom jag jobbar och då blir matlusten noll...Jag känner för något liknande, jag tappade matlusten och inspirationen helt när särbon for
Men det är ju bra för min vikt iaf![]()
Jobbat kontor och häst. Och varit i stan en snabbis och handlat en massa.
Försökte sen öppna dörren med visa-kortet. Lite vimsig idag..
Nu en fantastiskt oinspirerande plocksallad.![]()
Haha jag har försökt handla på ICA med NK-kortet... Kaos.
Vad har du shoppat på stan?? Jag har lyckats tjata mig till 70% på en Stella-grej jag ville ha. Kändes sjukt värt!
Men nej! Hoppas att de får rätsida på dig snabbt och att det inte är alltför allvarligt![]()
Krya på dig!
Men oj! Krya!
Hoppas att du snart mår bättre!
Men usch då! Krya på dig låter lite torftigt i det här sammanhanget men i brist på bättre så; krya på dig! Eller man kanske önskar god bättring?
Men fy! Krya på dig. Tassar och tummar hålls här att du snart mår prima igen.Jag ligger inlagd på akutvårdsavdelningen.Var ju inte alls hur jag hade tänkt spendera måndagen. Vaknade inatt med bröstsmärtor, prover indikerar på hjärtskada/inflammation så inatt blir det kardiologen för övervakning. Skickade precis hem sambon, sitter och väntar på att mor ska komma förbi med lite förnödenheter...
Aldrig tänkt på att kolla på sådant. 254 km har jag fått ihop. Plus ett gäng km på cykel och promenad.Jag har hittills sprungit 136km i år. Inga större summor men det är bra för att vara en Friskis och Svettis-råtta!
Jag går upp 02:50 för jobb imornBorde kanske ta tag i att packa.. Taxin går 04:30 i morgon, det borde vara olagligt att vara vaken så tidigt!![]()
Säg gärna det till min katt som väckte mig 04.00 i morse och högljutt krävde att få bli utsläppt.Borde kanske ta tag i att packa.. Taxin går 04:30 i morgon, det borde vara olagligt att vara vaken så tidigt!![]()