Lyssnade på inspelningar från den rättegången idagBlev väldigt illa berörd av inslaget på nyheterna nyss. Pappan som slängde ner sin ettåriga dotter 15 meter har helt gått mig förbi. Tills nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyssnade på inspelningar från den rättegången idagBlev väldigt illa berörd av inslaget på nyheterna nyss. Pappan som slängde ner sin ettåriga dotter 15 meter har helt gått mig förbi. Tills nu.
Fast.... Varför kontakta någon man inte har närmare relation med än så?Precis så tolkar jag personen. Enormt godhjärtad, lite godtrogen liksom. Snäll men har lite svårt för att planera rent allmänt. Nu hade hen bytt jobb och pga olika löneformer hamnar en månad i stort sett utan lön. Rent krasst tänker jag att hen borde planerat för det alt haft en buffert för oförutsedda händelser.
Jobbigt dock då jag VET att detta är en väldigt fin person som ställer upp för folk på olika sätt (annat än ekonomiskt)
JulMina grannar har redan börjat julpynta sin dörr. Det är 75 dagar kvar till julafton![]()
Inte än!
Jo! Vi skippar oktober och november, tack.Inte än!![]()
Från första advent börjar man julpyntaMina grannar har redan börjat julpynta sin dörr. Det är 75 dagar kvar till julafton![]()
Ett hus i närheten har satt igång belysningen i utomhus granen.Mina grannar har redan börjat julpynta sin dörr. Det är 75 dagar kvar till julafton![]()
Pynta lite med annat iställetJo! Vi skippar oktober och november, tack.
Eller hur!Från första advent börjar man julpynta![]()
Nja, arga lappar är ju inte heller så trevliga att "pynta" medEller hur!
Får sätta upp en arg lapp i trapphuset![]()
Jag har inte klarat av att läsa något om den händelsen. Bara rubriken i tidningen gjorde att jag såg ut. Så otroligt skönt att höra att hon klarade sig. Lilla, lilla tjejen
Men pappan alltså![]()
Däremot var det någon som sa att polisen som kom dit var helt fantastiska och mer eller mindre slängde sig i efter flickan.
Lyssnade på inspelningar från den rättegången idag(rättegångspodden).
![]()
Det tar tid men man vänjer sig. Idag var det fyra år sedan jag förlorade min älskade pappa.
Hoppas det går bättre med jakten imorgon![]()
Jag var inte helt seriös med mitt inläggNja, arga lappar är ju inte heller så trevliga att "pynta" med
Kanske den närmaste grannen får kontra med en flamingo istället![]()