Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch vad tråkigt,hoppas han blir bättre snabbt.Farsan blev dålig i natt. Så han åker in till Akuten med ambulans nu.
Får nog stanna hemma idag. Någon måste ta hand om Lady och katterna
Just nu är jag bara så less på mig själv.. I april fick jag en ny bankdosa för att jag slarvat bort den tidigare. Tror mig hitta den gamla och kastade den.. Men jag måste alltså ha kastat min nya för när jag lyckats spärra dosan så får jag frågan "är du helt säker på att det här är din dosa?". Jag har alltså slängt nya, spärrat den gamla och som det lät på henne var de tveksamma till att dela ut en ny, dock lät det som att jag kunde få göra det mot en avgift. Känner mig bara så less just nu, allt i mitt liv krånglaringet internet har jag pga idioter till hyresvärdar, måste resa iväg igen på torsdag, kommer inte åt mina pengar, måste upp skit-tidigt för att gå till lasarettet i morgon...
![]()
Testing, testingTesta och sova en stund vore nog bra.
Just nu är jag bara så less på mig själv.. I april fick jag en ny bankdosa för att jag slarvat bort den tidigare. Tror mig hitta den gamla och kastade den.. Men jag måste alltså ha kastat min nya för när jag lyckats spärra dosan så får jag frågan "är du helt säker på att det här är din dosa?". Jag har alltså slängt nya, spärrat den gamla och som det lät på henne var de tveksamma till att dela ut en ny, dock lät det som att jag kunde få göra det mot en avgift. Känner mig bara så less just nu, allt i mitt liv krånglaringet internet har jag pga idioter till hyresvärdar, måste resa iväg igen på torsdag, kommer inte åt mina pengar, måste upp skit-tidigt för att gå till lasarettet i morgon...
![]()
Jösses Jag har bara 4 sporter vapen .Grisbössan kal22 har väl den mest extrema kolven av dom 222 har jag flera av 6,5 har jag en cg 63 som varit med på os och har klistermärken av medaljerna på kolven från os 68 tror jag det står ett silver och ett brons från skidskytte den sitter det en sk danskpipa på och den skjuter som en gud men det gör även dom andra 222 orna och 308 åxo efter en rejäl översyn och brotschning av patronlägen och plastning av lådan .Använder en sporter till älgjakten och naturligt vis sitter det leupold kikare på alla utom en Tur man investerade när man var ung och inte hade stora utgifter och hade en del över för idag skulle det vara otänkbart att köpa likvärdig utrustning
Gilla på te, men inte på att frysaDet gor jag ocksa.![]()
Han får dropp nuUsch vad tråkigt,hoppas han blir bättre snabbt.
Kram![]()
Farsan blev dålig i natt. Så han åker in till Akuten med ambulans nu.
Får nog stanna hemma idag. Någon måste ta hand om Lady och katterna
Han börjar ju bli gammal. Fyllde 79 i septemberOj, hoppas verkligen att det inte är alltför allvarligt!![]()