Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 871
Status
Stängd för vidare inlägg.
Farsan blev dålig i natt. Så han åker in till Akuten med ambulans nu.
Får nog stanna hemma idag. Någon måste ta hand om Lady och katterna

Gah! Glömde skicka in ett viktigt papper, däckade och vaknade just, hello sömnlöshet gamla vän.:meh: Plus då fortfarande ont i magen och illamående. Plus är att jag nu förhoppningsvis kommer orka kolla, iallafall början på den historiska hemmapremiären i LV.

Måste beställa tågbiljett till Stockholm, ska ner dit på ett födelsekalas på lördag. Suck vore så mycket lättare och billigare om jag fick ta med mig katten på bussen :mad:

Just nu är jag bara så less på mig själv.. I april fick jag en ny bankdosa för att jag slarvat bort den tidigare. Tror mig hitta den gamla och kastade den.. Men jag måste alltså ha kastat min nya för när jag lyckats spärra dosan så får jag frågan "är du helt säker på att det här är din dosa?". Jag har alltså slängt nya, spärrat den gamla och som det lät på henne var de tveksamma till att dela ut en ny, dock lät det som att jag kunde få göra det mot en avgift. Känner mig bara så less just nu, allt i mitt liv krånglar :arghh: inget internet har jag pga idioter till hyresvärdar, måste resa iväg igen på torsdag, kommer inte åt mina pengar, måste upp skit-tidigt för att gå till lasarettet i morgon... :(

Varför kastar du bankdosan för, det är ju en "värdehandling" egentligen? Det är inte ovanligt att banken tar betalt för dem, speciellt om du tappat bort den pga slarv, jag ger tillbaka den om jag hittar en som jag fått ersätta (så får jag tillbaka avgiften om jag fått betala, så ge dem den du har nu och be dem aktivera den istället för att be om en helt ny).

Vaken. Har ännu en fullspäckad dag planerad, Ska strax göra mig klar och gå till stallet, sedan har jag en tid hos kiropraktorn klockan 09.40. Tidig eftermiddag kommer veterinären, då blir det tandkoll på alla min hästar. 19.15 börjar hundkursen och någonstans mellan kiropraktor-veterinär och veterinär-hundkurs skulle jag behöva klämma in lite studier.

Just nu är jag bara så less på mig själv.. I april fick jag en ny bankdosa för att jag slarvat bort den tidigare. Tror mig hitta den gamla och kastade den.. Men jag måste alltså ha kastat min nya för när jag lyckats spärra dosan så får jag frågan "är du helt säker på att det här är din dosa?". Jag har alltså slängt nya, spärrat den gamla och som det lät på henne var de tveksamma till att dela ut en ny, dock lät det som att jag kunde få göra det mot en avgift. Känner mig bara så less just nu, allt i mitt liv krånglar :arghh: inget internet har jag pga idioter till hyresvärdar, måste resa iväg igen på torsdag, kommer inte åt mina pengar, måste upp skit-tidigt för att gå till lasarettet i morgon... :(

Har du inte bank-id?

Jösses Jag har bara 4 sporter vapen .Grisbössan kal22 har väl den mest extrema kolven av dom 222 har jag flera av 6,5 har jag en cg 63 som varit med på os och har klistermärken av medaljerna på kolven från os 68 tror jag det står ett silver och ett brons från skidskytte den sitter det en sk danskpipa på och den skjuter som en gud men det gör även dom andra 222 orna och 308 åxo efter en rejäl översyn och brotschning av patronlägen och plastning av lådan .Använder en sporter till älgjakten och naturligt vis sitter det leupold kikare på alla utom en Tur man investerade när man var ung och inte hade stora utgifter och hade en del över för idag skulle det vara otänkbart att köpa likvärdig utrustning

Skidskytte OS -68. Har du Tores bössa?

Hur far du ut en bankdosa till Singapore? Vi har Handelsbanken i Sverige och det ar ett elande att vara skriven utomlands :banghead::banghead::banghead: Banken skickar inte bankdosor hit i alla fall :rage: Och inte skickar de kort heller ... och har man tappat korter (som hor till dosan) sa ar det kort. Man maste aka till Sverige for att fixa det.:arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 414
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
829
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka