Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 871
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår som skrot. Hela kroppen värker, och dessutom har jag kramp i foten.

Ska på rehabmöte med chefen idag, jag har varit sjukskriven "för mycket". Hoppas det går smärtfritt och bra. Jag orkar inte!

Kollar igenom halva internet efter bra pris på skyltvinyl (@Trott har lärt mig ett nytt ord). Vi kommer snart behöva en större lägenhet för att få plats med alla mina pysselgrejer. Igår fick sambon bära upp en stor flyttlåda full med tyg och stoppning från förrådet, sedan tidigare står här en likadan låda full med diverse papper och pennor, i klädkammaren finns en del pärlor, i köket ligger fler pärlor tillsammans med lite tyg och andra blandade prylar...

Tänk att få ha ett hobbyrum med ordentlig plats för allt pyssel samt fotostudioutrustning :love:. Att bara kunna stänga dörren och gå därifrån utan att packa ner allting, för att sen fortsätta direkt vid ett senare tillfälle. Och att kunna ha fotobakgrunderna upphängda jämt, så dom inte får några fula veck (nackdelen med att ha superbudgetvarianter: man måste stå typ en timme med strykjärnet varje gång om dom förvarats ihopvikta :meh:).

Hur far du ut en bankdosa till Singapore? Vi har Handelsbanken i Sverige och det ar ett elande att vara skriven utomlands :banghead::banghead::banghead: Banken skickar inte bankdosor hit i alla fall :rage: Och inte skickar de kort heller ... och har man tappat korter (som hor till dosan) sa ar det kort. Man maste aka till Sverige for att fixa det.:arghh:

Jag gissar att det var till mig? Det får jag inte, banken är skriven på pappas address då de typ vägrar att byta till en utländsk adress. Så jag fixar det när jag är hemma :)

Sist var det komiskt eftersom de blockerade dosan då exet vägrade ge tillbaka den när vi gick isär (jag hade bett han ge den till min far) så då ordnade de bank ID på mobilen tills jag kom hem. Så då ersatte de den gratis eftersom det egentligen inte var slarv från min sida, dock hittade jag dosan i mina saker som exet hade packat så jag gick in och gav tillbaka den (de undrade faktist om jag hade betalt för att ersätta den så att de kunde ge tillbaka pengarna eftersom jag lämnade tillbaka en :D).

Däremot glömde jag tydligen att aktivera det nya kortet när jag var hemma sist. Smidigt för nu kan jag inte spendera några av mina pengar :cautious: Verkar icke gå att sortera här då jag tror att koden byttes.

Kollar igenom halva internet efter bra pris på skyltvinyl (@Trott har lärt mig ett nytt ord). Vi kommer snart behöva en större lägenhet för att få plats med alla mina pysselgrejer. Igår fick sambon bära upp en stor flyttlåda full med tyg och stoppning från förrådet, sedan tidigare står här en likadan låda full med diverse papper och pennor, i klädkammaren finns en del pärlor, i köket ligger fler pärlor tillsammans med lite tyg och andra blandade prylar...

Tänk att få ha ett hobbyrum med ordentlig plats för allt pyssel samt fotostudioutrustning :love:. Att bara kunna stänga dörren och gå därifrån utan att packa ner allting, för att sen fortsätta direkt vid ett senare tillfälle. Och att kunna ha fotobakgrunderna upphängda jämt, så dom inte får några fula veck (nackdelen med att ha superbudgetvarianter: man måste stå typ en timme med strykjärnet varje gång om dom förvarats ihopvikta :meh:).
Jag säger ju att du ska köpa min granngård, ett helt hus till bara pyssel, ett bostadshus i markplan, stall och så mig till granne! :)

Jag bara älskar mitt kontor, det är underbart att ha allt på samma ställe :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 414
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
829
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka