Jag förstår inte fråganOch efter en helt underbar dag så kom det givetvis en skvätt regn,men skit i det,köttbullarna blev goda i alla fall.
I morgon funderar jag på att göra lussekatter eller spritskakor.
Lussekatter eller...????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte fråganOch efter en helt underbar dag så kom det givetvis en skvätt regn,men skit i det,köttbullarna blev goda i alla fall.
I morgon funderar jag på att göra lussekatter eller spritskakor.
Han börjar ju bli gammal. Fyllde 79 i september
Jag förstår inte frågan
Lussekatter eller...????![]()
Skulle precis ta en kopp kaffe. Men det var ju inte svart, hade glömt lägga i bönorna
På't igen då![]()
Hur far du ut en bankdosa till Singapore? Vi har Handelsbanken i Sverige och det ar ett elande att vara skriven utomlandsBanken skickar inte bankdosor hit i alla fall
Och inte skickar de kort heller ... och har man tappat korter (som hor till dosan) sa ar det kort. Man maste aka till Sverige for att fixa det.
![]()
Jag säger ju att du ska köpa min granngård, ett helt hus till bara pyssel, ett bostadshus i markplan, stall och så mig till granne!Kollar igenom halva internet efter bra pris på skyltvinyl (@Trott har lärt mig ett nytt ord). Vi kommer snart behöva en större lägenhet för att få plats med alla mina pysselgrejer. Igår fick sambon bära upp en stor flyttlåda full med tyg och stoppning från förrådet, sedan tidigare står här en likadan låda full med diverse papper och pennor, i klädkammaren finns en del pärlor, i köket ligger fler pärlor tillsammans med lite tyg och andra blandade prylar...
Tänk att få ha ett hobbyrum med ordentlig plats för allt pyssel samt fotostudioutrustning. Att bara kunna stänga dörren och gå därifrån utan att packa ner allting, för att sen fortsätta direkt vid ett senare tillfälle. Och att kunna ha fotobakgrunderna upphängda jämt, så dom inte får några fula veck (nackdelen med att ha superbudgetvarianter: man måste stå typ en timme med strykjärnet varje gång om dom förvarats ihopvikta
).
Nej Lars-GöransSkidskytte OS -68. Har du Tores bössa?
Kollar igenom halva internet efter bra pris på skyltvinyl (@Trott har lärt mig ett nytt ord). Vi kommer snart behöva en större lägenhet för att få plats med alla mina pysselgrejer. Igår fick sambon bära upp en stor flyttlåda full med tyg och stoppning från förrådet, sedan tidigare står här en likadan låda full med diverse papper och pennor, i klädkammaren finns en del pärlor, i köket ligger fler pärlor tillsammans med lite tyg och andra blandade prylar...
Tänk att få ha ett hobbyrum med ordentlig plats för allt pyssel samt fotostudioutrustning. Att bara kunna stänga dörren och gå därifrån utan att packa ner allting, för att sen fortsätta direkt vid ett senare tillfälle. Och att kunna ha fotobakgrunderna upphängda jämt, så dom inte får några fula veck (nackdelen med att ha superbudgetvarianter: man måste stå typ en timme med strykjärnet varje gång om dom förvarats ihopvikta
).
Känner du honom . Vi umgicks en hel del inom både militärt och civilt skytteSkidskytte OS -68. Har du Tores bössa?