Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här medJisses vad det blåser ute!
Jag härmar,men byter pastan mot potatis.Köttfärssåsen har stått på spisen och puttrat trekvart, dags att koka lite spagetti. Hungrig!
Fast det sa dom väl efter förra op med,hoppas dom gjort rätt denna gången.Löjligt vad glad man kan bli för att få prata med maken några minuter.Han var vaken och läkarna hade sagt att operationen hade gått bra!
Men han var rätt trött och lullig så han orkade inte så lång stund.
Du trycker på + symbolen (till vänster om disketten) och väljer spoilerÄr det någon som kan berätta hur man gör en spoiler?
Annars så sätter jag in en bild som med säkerhet kommer uppröra någon.
Snygga till sig lite lagom inför tandläkare och sen hämta mini på förskolan. Fick höra idag att mini har fått öknamn så det blir ett samtal med personalen också så de kan försöka lösa det innan hon själv förstår vad det betyder och tar skada av det. Det gör ont i mig att höra att sånt pågår![]()
Mitt kort har krånglat till och från trots att jag haft pengar tillgängliga. I somras hände det flera gånger på rad. Vad som var fel vet jag inte, men sen började kortet fungera igen. Det är irriterande när det inte funkar. Tur att jag har ett annat kort som back up.Står i evighetstelefonkö till banken. Beräknad väntetid 44 minuter.
Mitt kort verkar inte funka, vilket är jättekonstigt eftersom det finns pengar på kontot, kortet fungerade tidigare idag och står som aktivt på internetbanken. Hittar inget om att andra har problem med sina kort heller så jag förstår inte alls vad felet är. Sånna här saker ska bara fungera.
Aha! den knappen hade jag inte tänkt på,tack jag tror jag fattar.Du trycker på + symbolen (till vänster om disketten) och väljer spoiler
Sedan skriver du din text eller lägger in din bildlänk mellan kodraderna
Resultatet borde bli att din text döljs såhär.
Jag hoppas det dög som förklaring![]()
Jag var med i en trafikolycka idag. Jag mår bra men det var otäckt. Det var en buss där föraren körde alldeles för fort. Och på en avfart som är rejält kurvig började bussen (en lång dubbelbuss) att åka över hela vägen och föraren måste ha förlorat kontrollen. Och sen åkte vi ner i diket. Ett tag blev jag livrädd då jag tänkte att bussen kommer välta.
Men bara två lindrigt skadade.
Vågar inte tänka på vad som hade hänt om bussen varit full med folk. Ofta är det så fullt så folk får stå upp. Eller om det inte varit ett stort dike och gräsmatta där utan nerförsbacke eller bergvägg.
Jisses vad det blåser ute!
Jo i dagsläget gör hon ju verkligen det men hon vet att personalen är inblandad och att hon får säga till om hon hör något sånt igen. Det ordnar sig, om de får ordning på ungen i alla fallJattebra att du tar tag i det direkt.
Sadana var, och ar fortfarande som vuxna, min barn ocksa.Men just darfor ska inte storasyster vara tvungen att hora sin "mini" bli fornedrad eller forminskad av andra. Det gor ont att hora sina narmaste bli verbalt fornedrade och storasyster lider formodligen mer av det an Mini.
Du är sååååååååååååååååååå braDu trycker på + symbolen (till vänster om disketten) och väljer spoiler
Sedan skriver du din text eller lägger in din bildlänk mellan kodraderna
Resultatet borde bli att din text döljs såhär.
Jag hoppas det dög som förklaring![]()
Knepigt, hoppas det löser sig när du väl kommer fram.Står i evighetstelefonkö till banken. Beräknad väntetid 44 minuter.
Mitt kort verkar inte funka, vilket är jättekonstigt eftersom det finns pengar på kontot, kortet fungerade tidigare idag och står som aktivt på internetbanken. Hittar inget om att andra har problem med sina kort heller så jag förstår inte alls vad felet är. Sånna här saker ska bara fungera.
Icke. Efter 40 min i telefonkö så kom killen i andra änden fram till att han inte kan se varför det inte ska fungera. Så han sa att jag skulle avvakta till imorgon och se om det funkar då. Tur att det inte är något livsviktigt köp jag tänkte göra, ville ju bara beställa hem några meter paracordlina för en tiaKnepigt, hoppas det löser sig när du väl kommer fram.