Här funkar elementen i alla rum utom på kontoren..![]()
Spännande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här funkar elementen i alla rum utom på kontoren..![]()
Elementet i mitt badrum har lagt av.Här funkar elementen i alla rum utom på kontoren..![]()
Har inte läst igenom hela tråden än så vet inte om någon skrivit detta innan.Precis så tolkar jag personen. Enormt godhjärtad, lite godtrogen liksom. Snäll men har lite svårt för att planera rent allmänt. Nu hade hen bytt jobb och pga olika löneformer hamnar en månad i stort sett utan lön. Rent krasst tänker jag att hen borde planerat för det alt haft en buffert för oförutsedda händelser.
Jobbigt dock då jag VET att detta är en väldigt fin person som ställer upp för folk på olika sätt (annat än ekonomiskt)
Jag väntar fortfarande på att hästkliniken ska ringa tillbaka, en timme i deras värld är drygt fem timmar i min värld![]()
Du måste nog förhandla om det, tror inte att dom kommer på det själva tyvärr.Och inte får jag provision heller
![]()
Jag hade absolut ringt och tjatat på dem. Hatar att sitta och vänta sådär.
Ja jag får ju ingenting gjort
Men jag ringde vid tolv och då visade det sig att personen som gör sådana här bokningar inte började förrän kl två. Men varför sa personen som svarade vid tjugo i nio att de skulle ringa tillbaka efter en timme då
Är alla evidensia kliniker så här krångligaJag satt nämligen förra året och hade samma bekymmer
Hur svårt kan det va liksom
![]()
Lite så är det tyvärr. Jag har varit iväg två gånger med Aramis och båda gångerna glömdes receptet av trots påminnelse.
Jag sitter och funderar lite. Jag ska lite hastigt och lustigt iväg och vara övningsobjekt på en seans-workshop ikväll. Vi ska ta med oss något som endast tillhört oss. Tror ni man kan ta med något som man fått i present eller måste det vara något man köpt tro?
Jag är på dåligt humör.
Taket regnar in i sadelkammaren.
Rensat bort gammalt hö och halm som förra ägarna lämnat efter sig. Tanken var att röja på logen denna vinter.
Men nu regnar det in.
Så himla typiskt att det ska vara precis ovanför sadelkammaren.
Taket ser helt nytt ut (iaf nyast av alla tak). Hur kan det vara så dåligt. Jag fattar inte. Så frustrerande.
Äter just nu en glass. Ska ut alldeles snart och fortsätta.