Vad pysslar vi med, del LXIX

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 59 871
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas att du får det trevligt, det är alltid härligt att bo på hotell. Vart bär det av? :)
London men inte så många dagar. Vi åker måndag kväll efter jobbet och tillbaka på onsdag kväll. Åker med en kollega som jag har umgåtts lite med privat så alla på jobbet är eld och lågor nu för att vi ska åka iväg. Dom har kämpat i 1 år nu att få ihop oss så vem vet, det kanske lyckas nu :P

Min kompis har köpt en (obs enligt mig) tråkig svart vanlig väska för drygt 18 000 idag. Trodde på riktigt att hon köpt den på Zara... Jag funderar på vad hon kunde gjort för kul istället :cautious:
Jag har unnat mig ett sunkigt mål på Donken och hade behövt köpa solbrillor men hittade inga som inte fick mig att se ut som en kvinnlig version av Gunther eller MacGyver :meh:

London men inte så många dagar. Vi åker måndag kväll efter jobbet och tillbaka på onsdag kväll. Åker med en kollega som jag har umgåtts lite med privat så alla på jobbet är eld och lågor nu för att vi ska åka iväg. Dom har kämpat i 1 år nu att få ihop oss så vem vet, det kanske lyckas nu :P

Lycka till ;) :cool::banana:

Jobbe, jobbe, jobbe..*på gotländska*

Har hunnit med att träna häst, åka till stan och handla också.
Nu måste jag försöka nätshoppa en födelsedagspresent till pojkvännen..
Tips någon?
Han gillar matlagning/ätning, jakt, det mesta med motorer(gärna det som går fort och låter mkt i form av bil, mc och båt), resa(vilket vi redan bokat en del), musik, tränar mest i form av cykling/simning/gym/skogsprommisar..
Gillar fina kläder och inredning med..

Min kompis har köpt en (obs enligt mig) tråkig svart vanlig väska för drygt 18 000 idag. Trodde på riktigt att hon köpt den på Zara... Jag funderar på vad hon kunde gjort för kul istället :cautious:
Jag har unnat mig ett sunkigt mål på Donken och hade behövt köpa solbrillor men hittade inga som inte fick mig att se ut som en kvinnlig version av Gunther eller MacGyver :meh:
Herrejösses 18 000 för en väska när en ICA kasse fungera lika bra :p eller hur

Jobbe, jobbe, jobbe..*på gotländska*

Har hunnit med att träna häst, åka till stan och handla också.
Nu måste jag försöka nätshoppa en födelsedagspresent till pojkvännen..
Tips någon?
Han gillar matlagning/ätning, jakt, det mesta med motorer(gärna det som går fort och låter mkt i form av bil, mc och båt), resa(vilket vi redan bokat en del), musik, tränar mest i form av cykling/simning/gym/skogsprommisar..
Gillar fina kläder och inredning med..

Svårt! Jag tycker ändå en resa tillsammans är bäst, men ni ska väl iväg snart va?

Svårt! Jag tycker ändå en resa tillsammans är bäst, men ni ska väl iväg snart va?

Ja, vi var just i Spanien och ska snart till Australien.
Vi har tokmkt på jobbet båda två också. Så vete fasen om vi hinner/orkar mer resor just nu..

Ngt kommer jag alltid på iom svart bälte i shopping. Tänkte mest det var kul med tips från andra. :)

Hoppas ni får trevligt. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 418
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 584
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: Whoever
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
845
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka