R
Raderad medlem 68338
Kanske det? Jag är inte van vid 4* på hotell
Hoppas att du får det trevligt, det är alltid härligt att bo på hotell. Vart bär det av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske det? Jag är inte van vid 4* på hotell
Tänk dig en digital anslagstavla, där du nålar fast intressanta grejer. Det kan vara bilder eller länkar till hemsidor/filmer/blogginlägg/annatTack! Men är nog lite trög. Man nålar förvaring? Syslöjd alltså?
Ska till Jönköping i morgon, tor inte jag vill det, måste men vill inte,
London men inte så många dagar. Vi åker måndag kväll efter jobbet och tillbaka på onsdag kväll. Åker med en kollega som jag har umgåtts lite med privat så alla på jobbet är eld och lågor nu för att vi ska åka iväg. Dom har kämpat i 1 år nu att få ihop oss så vem vet, det kanske lyckas nu :PHoppas att du får det trevligt, det är alltid härligt att bo på hotell. Vart bär det av?![]()
Tack! Men är nog lite trög. Man nålar förvaring? Syslöjd alltså?
Prata tåg. eller tågsignaler. ush jag håller ihop med tunna trådar.Vad ska du göra där?![]()
Prata tåg. eller tågsignaler. ush jag håller ihop med tunna trådar.
London men inte så många dagar. Vi åker måndag kväll efter jobbet och tillbaka på onsdag kväll. Åker med en kollega som jag har umgåtts lite med privat så alla på jobbet är eld och lågor nu för att vi ska åka iväg. Dom har kämpat i 1 år nu att få ihop oss så vem vet, det kanske lyckas nu :P
Ja det är bara över dagen. så resa hela dagen i princip.Men det fixar du! Är det bara över dagen?
Herrejösses 18 000 för en väska när en ICA kasse fungera lika braMin kompis har köpt en (obs enligt mig) tråkig svart vanlig väska för drygt 18 000 idag. Trodde på riktigt att hon köpt den på Zara... Jag funderar på vad hon kunde gjort för kul istället
Jag har unnat mig ett sunkigt mål på Donken och hade behövt köpa solbrillor men hittade inga som inte fick mig att se ut som en kvinnlig version av Gunther eller MacGyver![]()
Jobbe, jobbe, jobbe..*på gotländska*
Har hunnit med att träna häst, åka till stan och handla också.
Nu måste jag försöka nätshoppa en födelsedagspresent till pojkvännen..
Tips någon?
Han gillar matlagning/ätning, jakt, det mesta med motorer(gärna det som går fort och låter mkt i form av bil, mc och båt), resa(vilket vi redan bokat en del), musik, tränar mest i form av cykling/simning/gym/skogsprommisar..
Gillar fina kläder och inredning med..
Herrejösses 18 000 för en väska när en ICA kasse fungera lika braeller hur
Svårt! Jag tycker ändå en resa tillsammans är bäst, men ni ska väl iväg snart va?
Hoppas ni får trevligt.London men inte så många dagar. Vi åker måndag kväll efter jobbet och tillbaka på onsdag kväll. Åker med en kollega som jag har umgåtts lite med privat så alla på jobbet är eld och lågor nu för att vi ska åka iväg. Dom har kämpat i 1 år nu att få ihop oss så vem vet, det kanske lyckas nu :P
Mango tål jag inte så hade gärna haft blåbär istället.Jag blev så uppeldad av bara tanken på SIA sorbeten att jag mailade dem och klagade bittert på att de tagit bort blåbärssorbeten istället för mango (som inte är gott imo). Får se om de svarar![]()