❤Äter kvällsmat nu. Ska snart glo på tunnelbanan. Känner mig så himlans ensam just nu så det finns knappt ord.. kommer väl alltid lyckas känna mig ensam, bortglömd, ignorerad..
Du får komma hit när jag har nånstans att bo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
❤Äter kvällsmat nu. Ska snart glo på tunnelbanan. Känner mig så himlans ensam just nu så det finns knappt ord.. kommer väl alltid lyckas känna mig ensam, bortglömd, ignorerad..
Ibland är de bra, har två stycken chefer.Ok vilken bra chef ni har .Vi skulle iväg på scanias kurs för någon månad sedan och jag pratade med honom om det för han menade jag inte behövde någon kurs då jag bara kör transporter åt företaget men transportstyrelsen hade en annan uppfattning så jag talade om namnen på dom som var berörda och var bergis på att han skulle fixa det då han hade fått lappen om tid och plats och sista anmälningsdag så vi åkte dit på den utsatta tiden men det fanns inte en kotte där då ingen var anmäld och det blev inställt och bossen sa att det var min skyldighet att fixa så det fungerade så nu blir det en ny nästa helg
Mango tål jag inte så hade gärna haft blåbär istället.
Kanske borde maila jag med?
Dock köper jag glass sällan men kan ju ha åsikter ändå![]()
Då får det bli hallon om jag kommer ihåg vid tillfälle.Har du inte ätit sorbeten innan, gör det! Hallon är mycket god. Citronen är helt ok och red grape är god.![]()
Behöver hjälp med en "gåta"
Ska åka till London nästa vecka och frågade vilket hotell vi ska bo på och fick detta som svar.
"Ingår i en välkänd kedja som börjar på H sen tänkte jag vi skulle känna oss lite hemma så något med träd finns i namnet "
Vad i Hilton har med träd att göra?![]()
Hotellet heter doubletree by hilton
Trodde jag med först :PAha! Jag trodde att kedjans namn skulle ha med träd att göra![]()
Aha! Jag trodde att kedjans namn skulle ha med träd att göra![]()
Trodde jag med först :P
Passa på att göra en pizzadeg så kan du fika om ett tagNu kokar jag tomatsås.
Med köttbullar ,nykokt tomatsås och ostPassa på att göra en pizzadeg så kan du fika om ett tag![]()
Ja. Ska nog göra detProvat kontakta Patientnämnden? Ev. kan de piska på lite.