Vad ska du bakaIdag är jag än så länge slö, pyjamas och kaffedrickande medan jag samlar mig för att sätta igång dagen! Skogsrunda med hundarna och bakning är det jag samlar energi till
!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska du bakaIdag är jag än så länge slö, pyjamas och kaffedrickande medan jag samlar mig för att sätta igång dagen! Skogsrunda med hundarna och bakning är det jag samlar energi till
!
Vad ska du baka?
Igår bakade jag kanelbullar, mjuksega chokladcookies, trebottnad tårta, lemoncurd och jitterbuggsnittar . Idag planerar jag kokoskolasnittar, chocolate chipcookies och jordnötskakor. Samt att tårtan ska dekoreras!
Funderar på att åka och titta på häst nästa vecka![]()
Haha, jo jag ska ju det. Men en mer eller mindre...Skulle du inte spara pengar?
Låter som du tänkte skaffa hål i plånboken nu![]()
![]()
Djur är för roliga.Har städat övervåningen Leo och jag . Dammsugare satt han och kolla på bara men moppen blev det både ståndskall och full jakt på och det slutade med att jag i ena änden och han i den andra dragandes det han orkade
Koka chutney på plommonen! Sååååååå gott till lamm!Ätit frukost, startat tvättmaskinen, röstat, pallat plommon hos grannen () samt tömt, fyllt upp och startat diskmaskinen.
Nu pausar jag med lite choklad.![]()