Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej inte på människa.
Liksom alla läkemedel kan Johannesört Salus orsaka biverkningar, men alla användare behöver inte få dem.

Mag-tarm besvär, allergiska hudreaktioner, trötthet och rastlöshet har rapporterats. Frekvensen är okänd. Ljushyade personer kan reagera med kraftiga solskadeliknande symtom vid starkt solljus. Frekvensen är okänd. -FASS

Liksom alla läkemedel kan Johannesört Salus orsaka biverkningar, men alla användare behöver inte få dem.

Mag-tarm besvär, allergiska hudreaktioner, trötthet och rastlöshet har rapporterats. Frekvensen är okänd. Ljushyade personer kan reagera med kraftiga solskadeliknande symtom vid starkt solljus. Frekvensen är okänd. -FASS
Ok. Viste faktiskt inte att detta var en bivärkning av örten på människa. Men den är iaf inte giftig för oss. Har själv i perioder gjort te av det :)

Länka gärna.

Glad över jag inte tog lägenheten jag kollade på för ett tag sedanu. Är bekant med hon som bor/bodde högst upp som nu flyttrat bort tillfälligt pga vattenläcka o mögel. Både hon och dottern blev sämre o sämre i den miljön. Fastighetsägaren/hyresvärden, privat sådan, gjorde inget för att åtgärda så min bekant kontaktade både hyresgästföreningen och miljönämnden för det och igår svarade han med att säga upp henne.
Fastighetsägaren/hyresvärden jobbar privat som läkare så han om någon bär ju veta hur man kan må av mögel mm.

Tror jag är tacksam över min konstiga hyresvärd.

Nu ska jag stänga av mobilen igen och fortsätta gråta över allt och inget. Orkar inte så mycket mer just nu än det där.
Kram.

Dax att fixa lite mat nu när jag har en matlåda tom så jag slipper ta någon från frysen .Är lite nedstämd med tanke på mötet hos mamma i morgon .Brorsan hade talat med teamet igår och tydligen så håller kroppen på att stänga ner sakta men säkert då den inte tar upp någon näring alls .Det nästan skramlar om henne då hon rör sig så mager har hon blivit
Men fy vad hemskt det låter.

Tiden har gått rätt snabbt ändå idag. Skönt att ha dagen avklarad. För hur många år jag än försökt att inte ha ångest över min födelsedag så sitter jag här 20 år senare och har fortfarande ångest :(
Min man fick strikta order om att inte ens gratta mig så det har han låtit bli :love:
Mina svärföräldrar var svårare att bearbeta men fick dom till det med. Det var skönt att slippa ha kalas och få presenter men ändå vill jag ha just allt det där, men inte när jag har sån ångest över det. Nåja, slutbabblat från mig och mina födelsedagstankar.
Imorgon är en ny dag. Å ett helt år tills nästa födelsedag som jag måste försöka genomlida på något sätt...

Tiden har gått rätt snabbt ändå idag. Skönt att ha dagen avklarad. För hur många år jag än försökt att inte ha ångest över min födelsedag så sitter jag här 20 år senare och har fortfarande ångest :(
Min man fick strikta order om att inte ens gratta mig så det har han låtit bli :love:
Mina svärföräldrar var svårare att bearbeta men fick dom till det med. Det var skönt att slippa ha kalas och få presenter men ändå vill jag ha just allt det där, men inte när jag har sån ångest över det. Nåja, slutbabblat från mig och mina födelsedagstankar.
Imorgon är en ny dag. Å ett helt år tills nästa födelsedag som jag måste försöka genomlida på något sätt...
ina_dance5.gif

Njut av din dag (eller natt)! Födelsedagar kan man fira på olika sätt. Behöver inte vara presenter och fest. Det kan vara en lugn dag fast man kanske äter sin favoriträtt till lunch och ser en film. Eller jobbar som vanligt.

GRATTIS :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
328
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 861
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
476
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III