Hoppas det går bra! Ska hålla tummeHar möte med FK imorgon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det går bra! Ska hålla tummeHar möte med FK imorgon![]()
Om man ska vara ärlig så tror jag faktiskt att ingen någonsin hunnit allt som dom velat eller planerat och ju äldre vi blir desto långsammare går det när det gäller fysisk aktivitet. Jag skulle också vilja göra mycket mera men varken tid eller ork finns till alla projekt så jag får ta det viktigaste först, eller, det JAG anser vara viktigast och det viktigaste just nu har varit att få containern under tak och klimatsäkra den inför vintern samt få släpet helrenoverat så jag kan köra hem mer virke mm. när Byggmax ringer eller messar. Släpet har varit kvällspyssel och nu är det klart och containerns klimatskal är färdigt till tre fjärdedelar så där ligger jag rätt i planeringen, gjutningen av nytt verkstadsgolv skjuter jag framåt till sommaren som kommer.En mycket viktig aspekt. Även om man har intresset kan man få avstå p.g.a. tidsbrist. Jag hinner ju inte alls allt jag vill . Tvärtom måste jag skära bort ännu mer kul saker ur mitt liv för att jag inte hinner med allt vilket bara ger en tråkig känsla.
Dags att hopp i lopplådanHmm, måste vara uppe om fyra timmar för att hinna med tåget till Stockholm. Så naturligtvis sitter jag och surfar.![]()
Tiden har gått rätt snabbt ändå idag. Skönt att ha dagen avklarad. För hur många år jag än försökt att inte ha ångest över min födelsedag så sitter jag här 20 år senare och har fortfarande ångest
Min man fick strikta order om att inte ens gratta mig så det har han låtit bli
Mina svärföräldrar var svårare att bearbeta men fick dom till det med. Det var skönt att slippa ha kalas och få presenter men ändå vill jag ha just allt det där, men inte när jag har sån ångest över det. Nåja, slutbabblat från mig och mina födelsedagstankar.
Imorgon är en ny dag. Å ett helt år tills nästa födelsedag som jag måste försöka genomlida på något sätt...
Härlig?! Var då någonstans?! Hon är egoistisk, krävande, otrevlig etc. Jag kan inte komma på ett enda positivt ord för att beskriva henneJuste det har börjat nu! Är det på 3:an?
Tycker hon är så hemsk och härlig på samma gång![]()
Föraren kanske ville ha din uppmärksamhetVissa borde inte få vistas i trafiken. Lönt att tuta på mig när jag har hunnit över gatan utan bekymmer![]()
Skitmorgon. Vaknar typ suuuur för att jag aldrig får sova ordentligt. Så sambon och jag fräste åt varandra. Missar anslutande buss och får vänta över 20 min. Tänker att jag kan trösta mig med kaffe och macka från kiosken så länge men spiller såklart kaffe på min vita tröja. Kan jag få åka hem och lägga mig igen?