Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
FYI
Om man, när man redan gått och lagt sig, känner att shit jag börjar få migränkänning. Då är det en dum idé ignorera det för att man inte orkar gå upp ur sängen igen. Det hela går inte över av sig själv under natten, utan man vaknar med en fullt utblommad migrän istället. :banghead:
Krya :heart

Har nyss kravlat mig upp efter en riktig skitnatt. Vet inte hur många gånger jag vaknat till av att det gjort ont, och försökt att vända och vrida för att hitta ett så bra läge som möjligt (för att sen vakna igen så fort jag kommit ur det läget).

I kylskåpet finns inget smör eller ost och mjölken är så gott som slut, så det finns typ inget i frukostväg. En mataffär finns 300 meter bort och öppnar om en halvtimme, men trots närheten dit så kan jag inte gå den sträckan. Hade jag tänkt på det igår kväll så hade jag kunnat skicka in sambon för att handla, men det var ju så dags att komma på det nu på morgonen.

Just nu är jag bara jävligt less :down:
:heart

Fast det var bara 4 dagar, resdagarna inkluderade. Och sov dåligt gjorde jag p.g.a. värmen. Nu blir det drygt en vecka, från en lördag till nästa lördag. Jag vet inte hur jag ska palla att fördriva tiden och palla sömnbristen. Man kommer ju sitta fast i den där flotta byggnaden och känna mossan växa när man inte kan göra något och inte orkar heller. Jag känner redan tristess över det hela.
Att du känner tristess nu beror sannolikt på depression, du ser allt i svart.

Fanns det inte AC?

Vaknat till och från hela natten av smärta. ute vräker regnet ner och i dag ska fina hästen in på kliniken och opereras. Jag vet inte riktigt hur jag ska orka med dagen faktiskt. Önskar så att jag bara kunde stängs av min hjärna som har tusen tankar som surrar runt nonstop :meh:

Vaknat till och från hela natten av smärta. ute vräker regnet ner och i dag ska fina hästen in på kliniken och opereras. Jag vet inte riktigt hur jag ska orka med dagen faktiskt. Önskar så att jag bara kunde stängs av min hjärna som har tusen tankar som surrar runt nonstop :meh:

:heart

Finns det inte provapåställen för sånt här på jorden? Vi kanske kan flytta in i ett sånt?
Appropå tyngdlöshet. Det närmsta jag har kommit var när jag testade på floating. Det var verkligen total avlastning för musklerna i hela kroppen att bara flyta runt i saltvattentanken. Om du inte har testat men skulle vilja göra det så tror jag det stället fortfarande finns kvar i stan där du bor.

fanfanfan.. Insåg precis att jag skrev fel lön på min låneansökan jag skickade in häromdagen. Arbetsgivaren har varit otroligt seg med att registrera den nya lönen, den är registrerad idag (och den nya lönen gäller från april...) så jag har lyckats blanda ihop den gamla lönen med den nya. Mailat banken, hoppas hoppas att de kan justera och att jag inte behöver göra om hela låneansökan.

:turd::turd:

fanfanfan.. Insåg precis att jag skrev fel lön på min låneansökan jag skickade in häromdagen. Arbetsgivaren har varit otroligt seg med att registrera den nya lönen, den är registrerad idag (och den nya lönen gäller från april...) så jag har lyckats blanda ihop den gamla lönen med den nya. Mailat banken, hoppas hoppas att de kan justera och att jag inte behöver göra om hela låneansökan.

:turd::turd:

Citerar mig själv:
Fick svar från en handläggare på banken som skriver att hon precis hann rycka ansökan innan den gick upp för granskning och ändrar mitt fel. PUUUUUH!

Ska ni bo på exakt samma hotell? Arbetsgivaren kanske inte heller vill bo på det hotellet och hen kan fixa så att ni bor någon annan stans?
Vi bodde inte på hotell förra gången och gör det inte nästa gång heller. Vi bor på ett ställe vi hyr av en av våra samarbetspartners och som är gjort för retreater.

Min hjärna är ur funktion idag... Vill bara att den där sängleveransen ska komma så att jag kan ta tag i det och sen åka hem.

Jag är mer eller mindre döende idag. Har sovit typ 2 tim, övervägde att tvåtta håret men satsade på en flaska torrschampo typ.
Har ett möte nu på fm, sen ska jag på *trumvirvel* Lidl fashionweek! :D En massa folk ska bussas ut dit, det blir mingel, modevisning och middag. Det som låter som ett skämt verkar bli årets PR-grej!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 783
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
476
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilken färg?
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur