Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hormonspiral va? Jag har med fetare hy av min och det ploppar upp finnar här och där fast jag är nästan 30....Tyckte annars jag är gammal nog att slippa dem :p

Yep. Valde spiral eftersom kroppen inte trivs med piller men jag undrar om det inte är så att den inte fixar spiralen heller. Vi har sagt att spiralen sitter de tre åren och så funderar vi på om vi vill ha ett tredje barn. Om inte så ska sambon sterilisera sig. Jag orkar inte med alla bieffekter längre på hormoner. Jag fyller 30 nästa år, kul att se ut som man gjorde när man var 15 :cautious:

Klar på affektiva. Inte haft en vårdplan på 4 år för det har dom missat. Lyckat :up:

Nu apoteket och sen köpa mer chaite :love:
Jag är utsparkad från Affektiva. Väntar på att få en kallelse till Vuxenhab någon gång nästa vår... Mina mediciner bestämmer jag själv över sa de på Psyk...

Inte fan fick jag säga upp det. Jag har tydligen bindningstid till nästa år någon gång så det är bara att betala och se glad ut :rage:, känner mig inte glad :yuck:.

Båda jag och min mamma har nog samma knäppa mage. På vägen hem från jobbet fick jag hoppa av bussen och springa in på en vårdcentral, där det fanns en toalett.
Och nu när vi skulle ut och handla, hände det en "olycka" för morsan. Så var bara att gasa hem...

Stort grattis på födelsedagen @Inglorion! :banana:

8adc44aafadfa13c7420a074d060156b--frog-cakes-green-frog.jpg

Fick den snälla parkförvaltningen i området att klippa min övervuxna gräsmatta som varit mitt dålig samvete pga av handen ganska länge nu :o :up:
Lite finlir med trimmern så är det helt godkänt sen :up:

Haft mötet med chefen nu och det känns bra. Jag vet inte om vi egentligen kom fram till något just nu men det var helt klart rätt val att vara öppen och ärlig om mitt mående. :up:

Jag ar vaken och vantar bara pa att klockan ska mycket nog for att jag ska kunna ringa till reumatism lakaren. Jag behover oka medicinerna igen. Da maste jag ta nya blodprover forst, sa jag raknar med en tripp till "vardcentralen" i dag ... och kanske lunch med sondotter och sonhustru.
Jag missade familjen nar de kom forbi hemma i gar sa jag fick ingen "farmor fix".:grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka