Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cysta som sprack?Undrar verkligen vad som hände igår kväll.
Allt var bra, kände inget på så sätt.
Gick på toa men mitt i allt så började det göra vrålont. Typ mensvärk x50. Har dock inte mens nu. Gjorde iaf tokont. Kunde knappt prata eller andas.
Haft magknip o liknande förr men detta var något helt annat. Aldrig känt denna typ av smärta på så sätt.
Kunde knappt gå för då kom illamåendet likaså om jag gick. Alvedon tog bort ungefär 2% av smärtan.
Bättre nu men någon strålande molande känsla vid "äggstocksområdet" typ.
Undrar vad katten hände.
Det behöver inte blöda (det gjorde inte min i alla fall), men ont som satan gör det@athena_arabians & @kolblakkur - osäker. Då borde man väl blöda? Noll blod :/
@athena_arabians & @kolblakkur - osäker. Då borde man väl blöda? Noll blod :/
Det behöver inte blöda (det gjorde inte min i alla fall), men ont som satan gör det
Då vet jag. Får helt enkelt försöka kolla upp det om smärtan inte försvinner. Vilket jag inte hoppas jag behöver. Åker ju hem från Visby på måndag.
Har den spruckit så borde besvären klinga avDå vet jag. Får helt enkelt försöka kolla upp det om smärtan inte försvinner. Vilket jag inte hoppas jag behöver. Åker ju hem från Visby på måndag.
Lämnat kvar hanen på Blå Stjärnan i Göteborg. Opereras akut för magomvridning
Min lilla älskade prickiga underbara hund.
Operationen har gått bra. När dom vred magen rätt så återfick den fort en fin rosa färg (=lite eller ingen vävnadsdöd). Dock hade han mycket mat i magen och det var många timmar sedan han hade ätit. Åt vid 17:00-tiden och vi åkte in 22:00. Med tanke på hur oskadad vävnaden i magen var så är det osannolikt att han haft magomvridningen så länge.
Tror snarare att han glufsade i sig pizzaresterna som barnen lämnat (tyckte det var lite rester kvar)![]()
Undrar verkligen vad som hände igår kväll.
Allt var bra, kände inget på så sätt.
Gick på toa men mitt i allt så började det göra vrålont. Typ mensvärk x50. Har dock inte mens nu. Gjorde iaf tokont. Kunde knappt prata eller andas.
Haft magknip o liknande förr men detta var något helt annat. Aldrig känt denna typ av smärta på så sätt.
Kunde knappt gå för då kom illamåendet likaså om jag gick. Alvedon tog bort ungefär 2% av smärtan.
Bättre nu men någon strålande molande känsla vid "äggstocksområdet" typ.
Undrar vad katten hände.
Jag tänker vara smart och strunta i bokmässan och bokmassa i år. #jävlanmrochafa
Nej, det kan stanna i buken också.@athena_arabians & @kolblakkur - osäker. Då borde man väl blöda? Noll blod :/
Ja han är verkligen ett matvrak. Har alltid sagt till honom att hans matlust kommer bli hans död, dvs att han äter något olämpligtSå skönt att det ser bra ut!Det är hemskt när pälsklingarna är dåliga
Sabla matvrak![]()