Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar verkligen vad som hände igår kväll.
Allt var bra, kände inget på så sätt.
Gick på toa men mitt i allt så började det göra vrålont. Typ mensvärk x50. Har dock inte mens nu. Gjorde iaf tokont. Kunde knappt prata eller andas.
Haft magknip o liknande förr men detta var något helt annat. Aldrig känt denna typ av smärta på så sätt.

Kunde knappt gå för då kom illamåendet likaså om jag gick. Alvedon tog bort ungefär 2% av smärtan.

Bättre nu men någon strålande molande känsla vid "äggstocksområdet" typ.

Undrar vad katten hände.

Gick på toa men mitt i allt så började det göra vrålont. Typ mensvärk x50. Har dock inte mens nu. Gjorde iaf tokont. Kunde knappt prata eller andas.
Haft magknip o liknande förr men detta var något helt annat. Aldrig känt denna typ av smärta på så sätt.

Kunde knappt gå för då kom illamåendet likaså om jag gick. Alvedon tog bort ungefär 2% av smärtan.

Undrar vad katten hände.
Cysta som sprack?

Vaknar av att jag hör någon av katterna ulka. Men jag hittar inga spyor :confused: nåja det var ändå tid att gå upp nu, vi har en del som ska fixas idag.
Var hos ett par kompisar igår. Obehagskänslan finns där fortfarande om än starkare nu när vi träffades. Och jag brukar ju ha rätt... :crazy:

Operationen har gått bra. När dom vred magen rätt så återfick den fort en fin rosa färg (=lite eller ingen vävnadsdöd). Dock hade han mycket mat i magen och det var många timmar sedan han hade ätit. Åt vid 17:00-tiden och vi åkte in 22:00. Med tanke på hur oskadad vävnaden i magen var så är det osannolikt att han haft magomvridningen så länge.

Tror snarare att han glufsade i sig pizzaresterna som barnen lämnat (tyckte det var lite rester kvar) :cautious:

Så skönt att det ser bra ut! :heart Det är hemskt när pälsklingarna är dåliga :(

Sabla matvrak :D

Undrar vad katten hände.

Det har hänt att jag haft mycket mer ont under ägglossning. Med tanke på att det gör ont just i det området, särskilt om det kramper så skulle jag, om jag har regelbunden mens, försöka räkna ut om det är rätt tid för det i månaden.

Jag tänker vara smart och strunta i bokmässan och bokmassa i år. #jävlanmrochafa

Min dator har hicka, det såg ut som jag svarat två gånger och tog bort... :cautious:

Men, iaf skulle jag heller inte gått dit av säkerhetsskäl. NMR är j-la svin på alla nivåer men AFA beter sig som idioter också. Maskerar sig och gör illa polishästar.. nej tack.

Så skönt att det ser bra ut! :heart Det är hemskt när pälsklingarna är dåliga :(

Sabla matvrak :D
Ja han är verkligen ett matvrak. Har alltid sagt till honom att hans matlust kommer bli hans död, dvs att han äter något olämpligt :meh:

Dom ringde efter operation i natt och sa att allt gått bra och om inget händer så ringer dom först efter ronden (11:00-12:00). Så nu dör jag en smula varje gång telefonen ringer :crazy: :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka