Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad för film?Jag var svintrött av febern efter världens godaste middag. Men vi skulle slökolla någon film tänkte vi.
Helvete så spännande! Hela jävla filmen dessutom - rätt igenom!
Jag blev så hispig att Vovvi kom rusande några ggr och tassade mig och kollade att jag var ok.
Så gick det med den vilan. Haha!
2,5 h halvpanik.
Hade tänkt snoza mig igenom den i pojkvännens famn.
Det står i mammahandboken. Sid 1, första stycket:Håller på att bli gråhårig av gnäll. A har ont i örat och gnäller som fan och vägrar ta Alvedon så nu gnäller hon ännu mer för att jag är en så hemsk mamma.![]()
Jag tror att jag undviker mer vatten på den kvarnenDet står i mammahandboken. Sid 1, första stycket:
Mammor är hemska och jobbiga.
Hälsa henne det.
Vad för film?![]()
Åh vad bra! Då ska jag kolla den ikväll!The Martian. Den var bra faktiskt!
Jag blir jäkligt sugen på att bjuda hem dig alltsåMajar det sista av äpplena och som det ser ut just nu, så blir det nog kring 22 liter
() äppelsaft totalt som hamnar i vinterförrådet tillsammans med all annan saft
Årets gåbortpresent får nog bli hemkokt saft![]()
Jag blir jäkligt sugen på att bjuda hem dig alltså![]()
Snarare ett skafferi utan äppelsaft, och inget äppelträd (det är så svårt att ha sånna i lägenhetHar du äpplen som behöver majas?![]()
@Inglorion: Det låter som en mycket trevlig födelsedagJag hoppas verkligen att vi har chans att ses igen för jag hade vansinnigt trevligt i bilen upp till Norrland
![]()