Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I gar nar jag handlade hittade jag avbenade revbensspjall for under 25 sek for ett kilo. Jag kunde inte bara ga forbi, det var tankt att det skulle bli "pulled" ... men istallet slangde jag in dem i ugnen nar son och sonhustru annonserade att de kommer pa middag i kvall. Till det blir det karamelliserade rodbettor och asparagus ... allt ur kylskapet da det regnade for mycket for att stiga ut ur bilen nar vi korde hem.:grin:
Harligt att de kommer sa jag far min "farmor fix" samt orsak att oppna en flaska riktigt bra vin.:p Jag ar ganska sarig i munnen fran mina cellgifter och vin smakar inte nagot vidare ... om det inte ar en SPECIAL flaska fran Napa Valley. Sa en sadan ska ocksa oppnas i kvall till mig och sonhustru. Sedan far maken och sonen ta hand om ruljansen.:rofl:

john.gif

komsi, komsi

Jag var svintrött av febern efter världens godaste middag. Men vi skulle slökolla någon film tänkte vi.
Helvete så spännande! Hela jävla filmen dessutom - rätt igenom!
Jag blev så hispig att Vovvi kom rusande några ggr och tassade mig och kollade att jag var ok.
Så gick det med den vilan. Haha!
2,5 h halvpanik.
Hade tänkt snoza mig igenom den i pojkvännens famn.

Idag ska jag på hästloppis! Hoppas jag hittar grejer till nya engelska sadeln så jag kan använda den snart (så fort hästen är hel igen :cautious:).

Var på Konstnatta igår och hittade lite fint hantverk. En tovad ponny, en keramikmugg och en blus sydd av en gammal gardin. Precis min smak! Så imponerad av alla duktiga konstnärer och hantverkare, vilka grejer de tillverkar! Hade jag haft mer pengar hade jag shoppat hejvilt bland utställarna.

Vaken sedan en timme ligger och läser har varit på bokmässan så det har varit lite svårt att välja bok. Men nu så har jag valt och läst halva
Nu kaffe sedan väntar en dag med städning och sortering och laga ngr matlådor

Nu när det varit mycket folk som kommit hit efter mammas bortgång så har alla sagt har ni barn här då dom sett den stora högen med leksaker på golvet men det är ju Leos . Han är så glad då det kommer folk och vill alla ska leka med honom och hans mjukisdjur som piper och låter

Tror ni min overlock funkar som den ska? Nej det gör den inte för den tappar fortfarande stygn :banghead::banghead::rage: Kul att inte kunna använda sina maskiner på en hel helg :turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka