Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg mot Göteborg med ett sjukt marsvin.
Precis vad min ekonomi behöver, mer sjuka djur. Tredje djuret på tre månader..

Har hämtat ut mitt paket nu, tog en och en halv minut att gå dit. Allt som allt sju minuter - jo jag tog tid bara för att se hur idiotiskt det faktiskt är att inte hämta på ett antal dagar. :meh:

Sitt nu och läser om LV, herregud, det tar aldrig slut. Och att USA skärper sina vapenlagar är naturligtvis otänkbart. :banghead:

Ibland är det lite extra kul att ha eget företag och göra egna saker. En hörde av sig och frågade om en mössa jag hade enbart i vuxen, om möjligheten fanns att jag hade den i storleken mindre då dottern hade tappat sin i samma tyg igår på Gröna Lund och dom hittade den inte. Det var tydligen favoriten. Tyvärr hade jag inte någon mindre, men jag erbjöd mig att för en liten extra summa sy om en av de mössor jag hade till hennes storlek och föräldern blev så glad! Det är alltid härligt att kunna hjälpa :heart

Ibland är det lite extra kul att ha eget företag och göra egna saker. En hörde av sig och frågade om en mössa jag hade enbart i vuxen, om möjligheten fanns att jag hade den i storleken mindre då dottern hade tappat sin i samma tyg igår på Gröna Lund och dom hittade den inte. Det var tydligen favoriten. Tyvärr hade jag inte någon mindre, men jag erbjöd mig att för en liten extra summa sy om en av de mössor jag hade till hennes storlek och föräldern blev så glad! Det är alltid härligt att kunna hjälpa :heart
Och alltid kul för kunder när lösningar inte är omöjliga :up:

Har jag förresten talat om att jag äntligen har fått godkänt för mitt varumärke?
Här är det iaf :love:

22140998_10159347177495114_983710535137062190_n.jpg

Fick sms om att selen till hästen ligger på utlämningsstället och väntar. Himla dålig timing av sambon att boka in after work just idag, jag vill ju få tag i den och åka iväg för att prova snarast möjligt. Otålig, jag? :cautious:
Men han förtjänar att ha det trevligt han också, dom skulle iväg och bada bastu efter att ha stått ute i regnet och jobbat hela dagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka