Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna att allt går bra.På väg mot Göteborg med ett sjukt marsvin.
Precis vad min ekonomi behöver, mer sjuka djur. Tredje djuret på tre månader..
Usch alltid lika jobbigt när djuren inte mår bra.På väg mot Göteborg med ett sjukt marsvin.
Precis vad min ekonomi behöver, mer sjuka djur. Tredje djuret på tre månader..
Och alltid kul för kunder när lösningar inte är omöjligaIbland är det lite extra kul att ha eget företag och göra egna saker. En hörde av sig och frågade om en mössa jag hade enbart i vuxen, om möjligheten fanns att jag hade den i storleken mindre då dottern hade tappat sin i samma tyg igår på Gröna Lund och dom hittade den inte. Det var tydligen favoriten. Tyvärr hade jag inte någon mindre, men jag erbjöd mig att för en liten extra summa sy om en av de mössor jag hade till hennes storlek och föräldern blev så glad! Det är alltid härligt att kunna hjälpa![]()
Nice! vad gör du?Har jag förresten talat om att jag äntligen har fått godkänt för mitt varumärke?
Här är det iaf
![]()
Tack! Jag har en egen webbutik som jag säljer trädgårdsdekorationer, inredning samt textila hantverk som jag syr självNice! vad gör du?
Åh jäklar! Livsfarligt ju!Sandwich pepparkaka fanns i glassfrysen idag![]()
![]()
Så fantastiskt god!!Åh jäklar! Livsfarligt ju!
Verkligen! Jag får nog hålla mig borta från affärer fram över!Så fantastiskt god!!