Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här börjar regnet avta,men blåser gör det så mitt paraply vände sig :devil:
Inget kul att vara hundägare idag.

Om man inte regnar bort så blåser man bort i dag :meh:

Men jag har lyckats rensa massor med Johannesört i hagen innan ovädret drog igång :up: så nu ligger den där på brashögen i väntan på att eldas upp :sneaky: :devil:
Enligt deckaren jag nyss läste så kan du använda Johannesörten till att färga garn så @Linta kanske är intresserad av att komma och hämta? :D Man skulle visst även kunna göra te på det som var lugnande men å andra sidan så var personen som "sa det" i boken syster till mördaren. :angel:

Varför kan inte en viss internetleverantör bra erkänna att "Ja vi har tydligen vissa störningar just nu så du får nog starta om ditt modem med jämna mellanrum"

Enligt deckaren jag nyss läste så kan du använda Johannesörten till att färga garn så @Linta kanske är intresserad av att komma och hämta? :D Man skulle visst även kunna göra te på det som var lugnande men å andra sidan så var personen som "sa det" i boken syster till mördaren. :angel:
Andra delen om Anki på Gotland va? :D

Suck, måste få ändan ur vagnen och gå och hämta mitt paket idag, med tanke på att det inte är så många dagar kvar tills det returneras. Det är inte så att det är långt och jag går förbi nästan varje dag, så varför går jag inte bara in och hämtar eländet? :banghead:

Man kan göra massor med örten.
Själv är jag bara intresserad av att elda upp den ;)

@Linta vill du ha så kan jag skicka, har hur många skottkärror som helst med skiten ;)

Bakar äppelkaka som står i ugnen nu. Funderar på att göra en till i morgon em med min BS. En ska jag kanske ta med till jobbet. En ska frysas

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Balkong 2025
  • Klädråd, bröllop.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka