Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag är typ 20 mil längre norrut nu. Sundsvall är ingenting
![]()
Jag tycker Julas svar var fint, deras sociala medier-folk verkar ha glimten i ögat![]()
....och förhoppningsvis stryper han sig sen med snöretÅh neeej! Ni får knyta den till ett snöre och fästa i sängen sen
Har inte plats för ett badkar inne (ännu iaf), så köpte faktiskt en badbalja för vuxna. Ett av mina bättre köp helt klart! Inte en vinter till utan badkar! Nu har vi även bastu vilket är helt fantastiskt! Men använder fortfanda baljan kanske en gång varje vecka iaf.
Ett extra plus för den fina färger -rosa såklart!
Har sorterat klädbyrån, så skönt!Nu middag, sen dusch och kör.
FlamingoJag har insett att jag inte törs ge mig på att rensa såna lådor har man otur kan det gömma sig en Julpelikan när man rotar runt.
Skräcken, känslan, oron, chocken då
Jag VET att jag fastnat på dessa Julpelikanermen jag har grymma tankar om dom (inte haft mardrömmar ännu) men jag har en viss känsla av att dom kan göra något vid helloween eller är dom snälla?? och jagar bort alla clowner som härjar runt, varit tyst om clownerna nu eller har dom kidnappats av Julpelikaner?
Mina tankar är grymt kluvna men jag kämpar med att få ihop det.
Pepp på mig, pepp på mig![]()
Kolla! vilken pippi jag fick ju pippi totalt och kalla dom pelikanerFlamingoen julpelikan vill jag inte se!
![]()
Hoppas ni får kul!Sitter på terminalen i Stockholm och väntar på båten
En annan stor utmaning för lärarna är hur man hanterar ett klassrum där man har ett antal barn som har svenska som modersmål, samt ett antal barn som är nyanlända och inte förstår ett ord av svenska. Alla har rätt till en god utbildning, men hur hanterar man denna utmaning som - ofta - ensam lärare i ett klassrum? Inte helt lätt....Det är, enligt mig, en verklig förenkling av problemet. Som jag ser det är det snarare ett resultat av en allt sämre grund- och gymnasieskola där lärare kämpar sig fram med orimlig arbetsbelastning, fler elever per lärare, dålig arbetsmiljö för alla inblandade etc.