Ta mera Gaffa det funkar till alltJag behöver också en ny dammsugare! Eller mer silvertejp på slangen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta mera Gaffa det funkar till alltJag behöver också en ny dammsugare! Eller mer silvertejp på slangen![]()
Duktig vovve tog just en mus i sopskåpet![]()
Gissa är en utmärkt "katt" i hundkläder,tack o lov för jag har försökt i flera dagar att få tag i fanskapet med olika fällor.Det skulle aldrig Nikita (katt) nedlåta sig till att göra![]()
I morgon ska vi träffa likriktaren och planera begravningen .Helst skulle jag vilja slippa gå på begravningen men måste ändå för att visa respekt för mor .Var inte på pappas av en del orsaker pga skatan han gifte sig med dagarna innan han dog så det är 12 år sedan sist .Mår dåligt på begravningar
Nä verkade inte vara det, det stod nummer på biljetten men det var inte direkt fullsattÄr väl inga platsplaceringar skulle jag gissa.
Mina föräldrar är med i nån sorts biogrupp och sitter olika varenda gång verkar det som.
Den var snygg, konstnärlig och lite annorlunda!Är riktigt nöjd. Igår när jag lastade och lossade på åkeriet, fick jag syn på en vattenpöl precis bredvid lastbilen. Stod och tittade lite på den och insåg att det skulle göra sig bra till ett foto, sagt och gjort knäppte jag en snabb bild.
Kändes riktigt bra, la upp den på min instagram och i vanliga fall kanske jag knappt får ens 20 likes, men denna är redan uppe i 40 likes.
Har ej använt något filter på bilden heller.
Måste erkänna att jag är lite svag för speglingar och hösten, kanske därför jag fick en sån impuls att ta bilden när jag fick syn på det. Kanske håller foto-ådran på att vakna till liv igen efter lång dvala.
Här är bilden som jag skriver om:
![]()
Det var nog därför jag fastnade för motivet, ibland gäller det att va på rätt plats vid rätt tidpunkt som det sägs. Gillar att experimentera lite.Den var snygg, konstnärlig och lite annorlunda!
Tack för tipset! Ska kolla på SVT play senareKom in för en liten stund sedan. Sitter nu bänkad framför nyheterna och ska kolla uppdrag granskning som idag ska handla om tiggeri.
Dricker "himlagott"![]()