Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är riktigt nöjd. Igår när jag lastade och lossade på åkeriet, fick jag syn på en vattenpöl precis bredvid lastbilen. Stod och tittade lite på den och insåg att det skulle göra sig bra till ett foto, sagt och gjort knäppte jag en snabb bild.
Kändes riktigt bra, la upp den på min instagram och i vanliga fall kanske jag knappt får ens 20 likes, men denna är redan uppe i 40 likes. :eek:
Har ej använt något filter på bilden heller.

Måste erkänna att jag är lite svag för speglingar och hösten, kanske därför jag fick en sån impuls att ta bilden när jag fick syn på det. Kanske håller foto-ådran på att vakna till liv igen efter lång dvala. :D

Här är bilden som jag skriver om:
21984836_1952242561656919_1605707952067444736_n.jpg
Fräckt det blev, klart läckert tycker jag. :up:

Kom på att man ska äta sägs det så plockade fram en bit ugnspannkaka.
Snälla magen säg att det är ett okej beslut så man kan få sova i natt.:nailbiting:

I morgon ska vi träffa likriktaren och planera begravningen .Helst skulle jag vilja slippa gå på begravningen men måste ändå för att visa respekt för mor .Var inte på pappas av en del orsaker pga skatan han gifte sig med dagarna innan han dog så det är 12 år sedan sist .Mår dåligt på begravningar

:heart

Jag har testat det mesta men nu har princessan här hemma fått en kattlucka så endast hon kommer åt sin njurmat eftersom dom andra två katterna rullar fram om dom kommer åt henne mat.
Princessan har dock meddelat att hon är beredd att svälta till döds för det där att gå genom en lucka är såååå under hennes värdighet! Jag är dessutom inte längre med på hennes tio i topp lista och nu ligger hon soffan och blänger på mig :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka