Vad är du ute efter??Sitter och kollar på ponnyannonser. Det är inte så lätt att hitta ponnyer som passerar min kontroll![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är du ute efter??Sitter och kollar på ponnyannonser. Det är inte så lätt att hitta ponnyer som passerar min kontroll![]()
Jag äter, nej det blir jag inte.Någon här inne som äter citodon? Blir ni trötta av medicinen?
Det som hjälper mig bäst mot huvudvärk är Naproxen och Zoomig nasal spraySka hämta ut dem imorgon. Hoppas verkligen det hjälper lite mot huvudvärken
Märkligt, jag får sämre verkan av Citodon än av Panocod med. Citodon hjälper, men inte riktigt lika bra.Panocod. Det pga av att citodon inte ger nån verkan alls på mig.
Varför??Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden.
För att jag gör korkade saker och det går inte att få det ogjort.Varför??
Fast det blir ju lätt så. Man gör dumma saker ibland. Men ofta går det ju att rätta till ju.För att jag gör korkade saker och det går inte att få det ogjort.
Tyvärr inte. Därav önskan om en tidsmaskin.Fast det blir ju lätt så. Man gör dumma saker ibland. Men ofta går det ju att rätta till ju.
Bygger du en så är jag försökskanin. Kan behöva en sån.Tyvärr inte. Därav önskan om en tidsmaskin.
Blir nog en rolig natt, dotterns kille mår illa och spyr, gubben är förkyld och snarkar, dottern har ont i huvudet och feber. Själv ska jag iväg till Karlskrona på lördag och vill verkligen inte bli sjuk nu.
Då har man inte stora krav.Herregud, drömmen vore ju dusch och rena sängkläder!! Hoppas det går att ordna![]()
Nu har vovven ätit mus nr 2,jag hann inte stoppa henne och jag hoppas jag har lyckats stänga hålet där jag tror dom kommer in.
Hon slök den hel,jag hörde den pipa när hon tog den sen var den bortaÄter hon hela musen? Min systers huskatt äter bara delar och lämnar inälvor och huvud och lite annat.