Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yep. Valde spiral eftersom kroppen inte trivs med piller men jag undrar om det inte är så att den inte fixar spiralen heller. Vi har sagt att spiralen sitter de tre åren och så funderar vi på om vi vill ha ett tredje barn. Om inte så ska sambon sterilisera sig. Jag orkar inte med alla bieffekter längre på hormoner. Jag fyller 30 nästa år, kul att se ut som man gjorde när man var 15 :cautious:

Vilken? Jag har Mirena sedan november-14 (håller fem år, om den får vara kvar hela tiden återstår att se....En börjar bli gammal :angel::p) eftersom jag tydligen var för fertil för p-piller...:angel::confused::nailbiting:O_o. Men håller med; blir 30 om en dryg månad och ja hyn är som hos en tonåring...:mad:. Men annars funkar den toppen för mig!

Här i Värnamo händer det grejer. En full kille bestämde sig för att ta livet av sig och la sig på spåret framför ett tåg. Han ångrade sig och kom undan med en hårsmån. Nu är han omhändertagen av polis och jag känner mig rätt skakig i största allmänhet.

I ett sånt här läge kan jag verkligen önska att det fanns någon att komma hem till efter jobbet.
Förstår precis :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka