Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ost, kex, och rödvin passerar som middag va? :cautious:

Herregud, det är mer eller mindre ett krav på en fredag! :up:

Tyvärr inte här dock, jag städar och grejar inför Norrlands-sejouren (jobb och särbo) så eftersom jag kom hem sent från stan blev det cider och färdiga gyozas från frysen (Menmen, det finns en vegansk variant och de hittas på Coop och Hemköp :up:).

Har haft en riktigt bra födelsedag också!

Eftersom jag avslutade arbetet som jag ville ha klart tills på Söndag igår kväll så känns det rätt avslappnat (var på väg att boka in fältarbete för att hjälpa min elev i morgon men då skulle jag istället vara helt stressad och alldeles slut pga ingen sömn så jag skippade helt enkelt det och tänkte på mig själv för en gångs skull).

Fick en bild skickad på en groda som satt på labb dörren precis efter midnatt (jag var hemma och på väg i säng men trevligt ändå).

Fick väldigt överraskande en tårta vid labb mötet klockan 9 i morse! Sen en till liten björn tårta vid lunch av en god vän :love:

Helt otroligt många personer har kommit ihåg att jag fyller år :o:D (det är inte publikt på fejjan så de har bra minne och jag här helt fantastiskt imponerad).

Helt överlag en helt fantastiskt glad och bra dag! Som avslutades med att jag hände med marin ekologi labbet och spelade brädspel :rofl:

En vän skickade ett meddelande till mig med så fantastiskt fina saker i det om mig att jag börjar gråta bara jag tänker på det :heart Det var precis sådana saker som jag är orolig för att inte finnas till för eller inte är tillräckligt för som hon hon drog upp som att de är självklara. Jag vågar inte riktigt läsa det igen.

Är helt fantastiskt glad för mina otroliga vänner (som finns över hela världen).
Grattis! :bump:

Eftersom det börjar snurras om julmust och annat så tog jag och kollade in vad jag ska beställa från förra årets julklapp från jobbet, sista dagen imorgon så känns som jag är onödigt tidigt ute.
Beställningen blir imorgon, tradition! :p

Vilken? Jag har Mirena sedan november-14 (håller fem år, om den får vara kvar hela tiden återstår att se....En börjar bli gammal :angel::p) eftersom jag tydligen var för fertil för p-piller...:angel::confused::nailbiting:O_o. Men håller med; blir 30 om en dryg månad och ja hyn är som hos en tonåring...:mad:. Men annars funkar den toppen för mig!

Jag har jaydess, det finns både för tre och fem år och jag har den som håller i tre. Jag ammar fortfarande så jag vet inte hur den kommer funka sen när amningen är avslutad och det bara är hormonerna från spiralen som påverkar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka