Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i soffan och kollar på TV. Imorgon har vi lite sovmorgon och sen ska vi till stallet där Mathilde ska hoppa en ponny. Därefter hem och fixa inför kalas. Under tiden kalaset pågår ska jag nog handla mat samt ta en promenad.
Kvällen lär likna kvällen idag :up:

Sitter i soffan med lilla Julius tätt tryckt mot mig. Han är enastående när jag inte mår helt bra :heart

Nu är det dock dags för sängen, börjar jobba kl sex imorgon bitti igen.

Kram på er alla underbara människor :heart:heart:heart
Djuren är ju helt fantastiska!
Har ni möjlighet att få nån krishjälp på jobbet när sånt där inträffar?

Ta hand om dig och hoppas morgondagen blir lugn!

Lämnat kvar hanen på Blå Stjärnan i Göteborg. Opereras akut för magomvridning :cry:

Min lilla älskade prickiga underbara hund.

Lämnat kvar hanen på Blå Stjärnan i Göteborg. Opereras akut för magomvridning :cry:

Min lilla älskade prickiga underbara hund.
Operationen har gått bra. När dom vred magen rätt så återfick den fort en fin rosa färg (=lite eller ingen vävnadsdöd). Dock hade han mycket mat i magen och det var många timmar sedan han hade ätit. Åt vid 17:00-tiden och vi åkte in 22:00. Med tanke på hur oskadad vävnaden i magen var så är det osannolikt att han haft magomvridningen så länge.

Tror snarare att han glufsade i sig pizzaresterna som barnen lämnat (tyckte det var lite rester kvar) :cautious:

Operationen har gått bra. När dom vred magen rätt så återfick den fort en fin rosa färg (=lite eller ingen vävnadsdöd). Dock hade han mycket mat i magen och det var många timmar sedan han hade ätit. Åt vid 17:00-tiden och vi åkte in 22:00. Med tanke på hur oskadad vävnaden i magen var så är det osannolikt att han haft magomvridningen så länge.

Tror snarare att han glufsade i sig pizzaresterna som barnen lämnat (tyckte det var lite rester kvar) :cautious:
Vad skönt att allt har gått bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka