Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har slagit nåt slags viktrekord och är tjockare än nånsin. Har gått upp 10 kilo de senaste åren. Perfekt eftersom jag ska ligga på beachen om 14 dagar :meh: Men det är ju så jävla gott med Skagen toast, vin, wasabinötter, sötpotatis pommes... :d:grin:

Har slagit nåt slags viktrekord och är tjockare än nånsin. Har gått upp 10 kilo de senaste åren. Perfekt eftersom jag ska ligga på beachen om 14 dagar :meh: Men det är ju så jävla gott med Skagen toast, vin, wasabinötter, sötpotatis pommes... :d:grin:
Jag har också viktrekord och är nöjdare än någonsin :)!
Och av bilderna av dig att dömma har du noll och ingenting att oroa dig för eller vara ledsen över! Man ska leva oxå :up:!

Gah.
Bad om att få jobba hemma med lektionsförberedelser på eftermiddagen. Fick OK. Var för dimmig och trött för att orka sitta 4 timmar i ett sträck och titta på en skärm.

Åkte hem och glömde mobilen i väskan. Tog upp den när jag skulle fixa middag. Ser att chefen messat om att hon inte hade gett tillstånd till hemarbete om jag frågat. :banghead: Jag frågade arbetskamraterna och koordinator på kontoret. Allt var OK men chefen blev tydligen förbannad (hon sitter på annan ort).

Så chefen har kallat in vikarie till imorgon för att ta mina arbetsuppgifter. Orsak. Hon vet inte om jag komamr att jobba eller inte. Som om jag hade sjukanmält mig. :banghead:
Men suck.

Vilken idiot till chef. Det är sådana chefer som kan skapa problem och konflikter till och med på arbetsplatser som i övrigt funkar som ett väloljade maskineri.

Jag med! Det var fan inte kul att vara på beachen. Snart ska jag till Australien i värsta värmen.
Jag hoppas bli frisk snart så jag kan träna mig lite mer mot mitt vanliga jag iaf innan dess.
Jag behöver nya kläder. Men jag vet fan inte om jag har lust att köpa så mkt nu.

/snart kronärtskocka med smör och havssalt etc till middag..

Passande namn för nån som avskyr rosa :D
Jag börjar fundera på om inte denna flamingo skulle kunna bli en lite intressant inredningsdetalj utanför stallet. Lite liva upp sådär om det blir en snöfattig jul :D

Pinky ar en mycket kar van i ett gang som kant varandra lange. Vi borjade kalla henne det som en mycket karvanlig pik ... och hon gillade det sa mycket att hon helt annamat sitt smeknamn.:cool: Dock tror jag hon hellre skulle do an att satta pa sig ett rosa plagg :p

Ligger i soffan och har just sett Emoji-movie (Usel film). Igår opererade jag brösten så är rätt utslagen, tips på BRA film och serier uppskattas med andra ord!
Serien Psych kan varmt rekommenderas. Lagom allvarlighetsgrad, rätt smart humor och snyggt gjord. Den är inte som NCIS och liknande, utan mycket mer underhållande.

Kyle XY är också en favorit

Jag ar kort och det ar minsann inte bara 10 kilo har:cautious: Dessutom gar jag pa steroider just nu och raknar kallt med att ga upp en hel del de narmaste veckorna.:meh:

Har precis kommit hem från stallet där vi provat selen på hästen och låtit henne provspringa den lite på banan. Hon fick ett helt annat gångmönster i traven, för de nya remmarna (jämfört med tömkörningsdäckeln) störde uppenbarligen damen. Men hon såg rätt snygg ut när hon var lite lätt frustrerad över det hela, för bakselen petade in rumpan under hästen och fram ville hon nästan lätta lite så formen i sig blev ju snyggare :D (tråkigt nog ingen bild, det var för mörkt ute).
Ser fram emot att montera på draglinorna och lägga lite vikt i dom för att se hur hon reagerar. Men det blir tidigast i helgen, innan dess får hon bara vänja sig vid att röra sig med grejerna på.

Hann aldrig smaka chipsen innan.
När du sen letar efter dom och inte hittar dom och ringer maken och han inser att han glömde lägg upp dom på bandet...

Mordvarning här :devil::arghh::cry::cry:

Vad ska han få straff? Känner inte att det finns något rättvist :rage: :cautious:

Har spenderat större delen av dagen med sjukhusbesök med pappa, så nu är hjärnan helt uttömd. På detta ska jag försöka komma på vad jag vill skriva min b-uppsats om.. går sådär. :p

Jag har också viktrekord och är nöjdare än någonsin :)!
Och av bilderna av dig att dömma har du noll och ingenting att oroa dig för eller vara ledsen över! Man ska leva oxå :up:!

Ja alltså som min kollega sa idag. Tänk om man dör imorn, vem tänker "ja det var ju tur att jag dog smal iaf".

Känns ju som ett rimligt argument ändå ;)
Och ja jag älskar min kollega haha så klok liksom

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka