Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har världens bästa väckarklocka. :love: Fröken Fluff och Unge Herr Trassel kom in och överföll mig med kärlek, pussar och krav på kel. Kan det bli bättre?
Det gjorde katten när jag skulle ta min dagliga lur efter jobbet .Först ska han gosa med masken .Verkar som både katten och hunden gillar att det blåser luft på dom .När jag inte reagerade så trampade han mig rätt ansiktet så jag skulle vakna och klappa honom så när han är på det laget så är det ingen ide att sova och stänger jag dörren så knackar han på tills jag öppnar men han är söt ändå och vill ha mycket kärlek men det kan vara påfrestande ibland så jag brukar ge igen och gosa med honom då han sover men då blänger han på mig bara och gäspar och vill somna om .När tanten var på semester då kom han kl 4-5 var morgon för då tyckte han jag sovit klart och han ville ha mat och gjorde samma procedur .När vi gosat och han har ätit då lägger han sig och jag får dra på jobb :yuck:

Oh ... jag vill HA och ge till min kompis som kallas for Pinky ... eftersom hon sa hjartligt avskyr allt rosa och "girly-girly". :D
Jag har en kompis som hatar spindlar och här snackar vi H-A-T-A-R och en gång när jag skulle dit och sova över så placerade jag en sån där gummi-leksaksspindel som rör sig av bara luftdraget mitt ovanpå fruktskålen på kvällen. Jag kan säga att det hördes när hon vaknat och skulle göra frukost.

Tagit ett bad. Boken jag plockade med mig var inte nå spännande alls så rastlösheten gjorde sig påmind. trött är jag också. Har inte sovit en hel natt på flera veckor känns det som. I föreslog att jag skulle sova på ett annat sätt, att det kunde hjälpa, typ diagonalt eller åt fel håll :rofl: eller på golvet :rofl:

Kollade igenom de få bilder sambon tog ikväll och försökte att rädda dom i photoshop, men det blev bara någon enstaka där man såg vad det föreställer. Selen sitter ju inte som den ska eftersom hon inte drar vagn här, så jag har fått hänga upp bakselens skakelrem provisoriskt och satt fast bröstan lite löst i yttre bukgjorden (helst hade jag satt ihop baksele och brösta med varandra för stunden, men det räckte inte remmarna till :p ).
Som jag längtar efter att få sätta henne för vagn!
vvErMFx.jpg

Strax läge att lägga mig i sängen och läsa lite. Imorgon ska jag jobba samma tid som idag men med APT och självskydd istället för avdelning :)
Efter jobbet ska jag till stallet och, om hostan känns under kontroll, även till gymmet. Jag har hostat en del idag men jag skyller på OC-sprayen :p

Har typ världens bästa tatuerare ! :love:
Inte nog med att hon VILL göra en "vadduvillbaradetblirbra"-tatuering....hon gör den GRATIS mot att jag går ut med hennes lilla vovve på fredagarna när hon har drop-in i studion :D
4 promenader = 1 timme tatuering :D
"Då kan du ju göra en tatuering i månaden :) "
:banana:
(ATT jag ska! Har så många idéer...!)

Blir galen, har bitit sönder en tand och nu skaver vassa kanter mot min tunga konstant. Funderar på att köra lite soppa till middag. Tack och lov har jag en tandläkartid imorgon.

Kollar på trafikpoliserna och väntar på att håret ska torka lite så jag kan gå ut, usch vad det blåser inne i Gbg hade en byggställning rasat som var ca 15 meter lång.
Välkommen hösten men du kan återkomma en annan gång istället tack.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka