Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NeeeeeeeejDe är väl...slutsålda.....!
Har du valt inriktning?Har spenderat större delen av dagen med sjukhusbesök med pappa, så nu är hjärnan helt uttömd. På detta ska jag försöka komma på vad jag vill skriva min b-uppsats om.. går sådär.![]()
Bra med balans i tillvaronHalleluja, fick besked om att min låneskyddsförsäkring går in från och med i söndags.Nu äter jag chips och läser hälsotidning
![]()
Jag mumsar på ostbågar och chipsNu blir jag deprimerad. @Linta har chips men inte jag
Säkert rätt smak med
Får nöja mig med...knäckebröd![]()
Jag mumsar på ostbågar och chips![]()
Satt i foajén på ett hotell morse 7.30 och jobbade lite vid datorn och då kom det ett asiatiskt par och ville fotografera sig med mig
Wtf! Vem vill ha med en okänd människa på sina semesterbilder från Sverige![]()
Knäckebröd är gott, njut.Nu blir jag deprimerad. @Linta har chips men inte jag
Säkert rätt smak med
Får nöja mig med...knäckebröd![]()
Ja för du tillhör ju kategorin random inhemska personerDet är en klassiker!Speciellt Kineser verkar älska att ta selfies eller groupies med random "inhemska personer". Jag finns säkert i massa kinesiska fotoalbum vid detta laget
![]()
Dags att sova. Imorgon är det HLR utbildning mellan 12-16. Vilket innebär att jag har mindre än 5 timmar på mig att göra "det viktigaste = toaletter matsalar och omklädningsrum"... Det är ju enkelt när man nästan BARA har det35 toaletter går inte i ett nafs liksom
Speciellt inte iom att dom inte direkt ligger bredvid varandra
Enda pluset är väl att det ger lite övertid (slutar vanligen kl 15).. Har även fått lov att hoppa in på Trafikverket igen som vikarie några veckor, så blir ytterligare 2 timmar övertid den här veckan...
Känner att precis allt går käpprätt åt helvete nu, och så fort man trodde att något kanske började ordna upp sig så visar det sig att det blir ännu värre istället... Vill mest bara kraschlanda i sängen och gå i ide... Kommer nog säga upp mig från jobbet imorgon, för att åtminstone få tid att ta hand om mig, få tid att sova, få tid att ordna upp allt trassel... Fan.
Var rädd om digKänner att precis allt går käpprätt åt helvete nu, och så fort man trodde att något kanske började ordna upp sig så visar det sig att det blir ännu värre istället... Vill mest bara kraschlanda i sängen och gå i ide... Kommer nog säga upp mig från jobbet imorgon, för att åtminstone få tid att ta hand om mig, få tid att sova, få tid att ordna upp allt trassel... Fan.
Jag tycker den är jättesöt![]()