Pringles sourcream & onionNu blir jag deprimerad. @Linta har chips men inte jag
Säkert rätt smak med
Får nöja mig med...knäckebröd![]()
(och kärleksmums, och dammsugare, vad hände här egentligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pringles sourcream & onionNu blir jag deprimerad. @Linta har chips men inte jag
Säkert rätt smak med
Får nöja mig med...knäckebröd![]()
TackVar rädd om dig![]()
When they go low you go high.
Pringles sourcream & onion
(och kärleksmums, och dammsugare, vad hände här egentligen)
Gissa vad hon försökte göra?Jag hade slagit ihjäl dig![]()
Hoppas att jobbet kan vara lite samarbetsvilligt så ni kan mötas en bit om inte annat.TackHar en idé för hur jobbet skulle bli mycket, mycket lättare och hur allt därför skulle kunna räddas upp en smula, men jag misstänker att de på jobbet inte är överförtjusta i den idén... Då återstår bara att hitta ett annat jobb. Skitlätt i Sthlm, verkligen. Och ska man bort från Stockholm behövs både jobb och bostad där allt fungerar med hundarna. Också jättelätt... Har visserligen stått i bostadskö på Gotland i en miljard år, men vet inte om jag faktiskt vill bo där och hur det i så fall skulle vara att hitta jobb där. Andra orter i landet har jag noll koll på, vilket iofs inte gör något eftersom jag ändå inte vet vad jag vill mer än att jag vill ändra rejält på livet...
Och det tror du vi tror på? Ta den om rödluvan medDet är sällan jag som börjar kan jag säga,,,,,,,![]()
Håller tummarna!Kan ni hålla lite tummar för maken idag? Vi ska träffa läkarna på förmiddagen och diskutera när de kan sätta ihop honom till hel igen.