Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var rädd om dig :heart
Tack :) Har en idé för hur jobbet skulle bli mycket, mycket lättare och hur allt därför skulle kunna räddas upp en smula, men jag misstänker att de på jobbet inte är överförtjusta i den idén... Då återstår bara att hitta ett annat jobb. Skitlätt i Sthlm, verkligen. Och ska man bort från Stockholm behövs både jobb och bostad där allt fungerar med hundarna. Också jättelätt... Har visserligen stått i bostadskö på Gotland i en miljard år, men vet inte om jag faktiskt vill bo där och hur det i så fall skulle vara att hitta jobb där. Andra orter i landet har jag noll koll på, vilket iofs inte gör något eftersom jag ändå inte vet vad jag vill mer än att jag vill ändra rejält på livet...

Jag hade slagit ihjäl dig :mad:
Gissa vad hon försökte göra? :rofl:

Alltså, vi är inte riktigt normala när vi sätter igång och det värsta var nog fäktning med ridspö, fan vad det svider när snärten träffar. :arghh:
Men annars är vi ganska snälla (tills tillfälle bjuds). :angel: Det är sällan jag som börjar kan jag säga,,,,,,, :laugh:

Tack :) Har en idé för hur jobbet skulle bli mycket, mycket lättare och hur allt därför skulle kunna räddas upp en smula, men jag misstänker att de på jobbet inte är överförtjusta i den idén... Då återstår bara att hitta ett annat jobb. Skitlätt i Sthlm, verkligen. Och ska man bort från Stockholm behövs både jobb och bostad där allt fungerar med hundarna. Också jättelätt... Har visserligen stått i bostadskö på Gotland i en miljard år, men vet inte om jag faktiskt vill bo där och hur det i så fall skulle vara att hitta jobb där. Andra orter i landet har jag noll koll på, vilket iofs inte gör något eftersom jag ändå inte vet vad jag vill mer än att jag vill ändra rejält på livet...
Hoppas att jobbet kan vara lite samarbetsvilligt så ni kan mötas en bit om inte annat.
Vad jobbar du med om jag får fråga?
Hitta boende är inte lätt någonstans, grymt tufft överallt.
Gotland förstår jag att du inte är så sugen på, jag har själv varit på ön så det räcker. Funkar att ha semester dör men övriga årstider, nej tack!
Håller tummarna att du kommer på en bra lösning eller att den dyker upp oplanerat med tur.

Kan ni hålla lite tummar för maken idag? Vi ska träffa läkarna på förmiddagen och diskutera när de kan sätta ihop honom till hel igen.

Sen fick vi ett helt fantastiskt besked till föreningen igår kväll, om kommunfullmäktige klubbar igenom det så får vi 170 000 till föreningen! :banana: Det betyder att vi kan satsa framåt och inte bara försöka överleva och hålla husen i funktionellt skick. Dessutom ringde min Sius kontakt och har roddat ihop en lägerhelg åt oss i föreningen! :love:

Dödstrött. Undrar om det hänger ihop med att det är kolmörkt när jag kliver upp?

Läser DN och ser att Trump på besök i Puerto Rico säger att det inte är någon riktig katastrof och att 34 dödsoffer inte är så farligt. Hand å panna.

Pimplar kaffe med havremjölk och väntar på jobb. Mår lite dåligt över ekonomin.. Nåja det löser sig alltid. Får ta ett röj och se om jag har nåt att sälja.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka