Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en 14 mil dit så det beror väl på hur man ser på det. Nästgårds nästan för mig, för långt att åka utan övernattning för en skåning :rofl:
Hur löste du det med stege i trappan?
Jag har 12 dit och det är helt klart vårt resan,billiga golv,kakel,badrumsmöbler o tapeter så man kräks (allt är inte med på hemsidan)

Löste det med att bygga ett utjämnande trappsteg så jag kunde ställa stegen rakt (den lilla stegen var när jag satte list runt fönstret)
95twFOf.jpg

Jag har 12 dit och det är helt klart vårt resan,billiga golv,kakel,badrumsmöbler o tapeter så man kräks (allt är inte med på hemsidan)

Löste det med att bygga ett utjämnande trappsteg så jag kunde ställa stegen rakt (den lilla stegen var när jag satte list runt fönstret)
95twFOf.jpg
Hmm kanske ska kolla upp det. Vi behöver ju lägga nytt golv i nästan alla rum, även om vi kanske inte gör allt på en gång, sen är det som sagt något rum kvar som saknar tapeter...

Tack för bilden! Smart. Ska kanske ta och köpa på mig någon extra rulle ändå och kanske försöka mig på trappan... Får jag vara nyfiken och fråga varför du snedskurit den nertill? Kanske ska hyra in dig på trapp-tapetsering :angel:

Apropå det här med kläder i en storlek som indikerar att givaren tycker att man är större än vad man är, så fick jag när jag var 15 en BH i födelsedagspresent av min dåvarande pojkväns mamma. Den var för vid i omkretsen och för liten i kupan, så det var inte bara ångest över att hon verkade tycka jag var tjockare - utan hon tyckte att jag hade mindre bröst än vad jag hade :D Den var dessutom vit med Nalle Puh på, och jag var en svart och svår gothare... haha.
Min syster ville ge några begagnade bh-toppar åt mig en gång för länge sen. När jag sa att de var för små så utbrast hon ungefär:
- Du har mätt fel! Du kan inte ha större än mig, jag har fått barn!
:meh:

Usch, har du något du kan unna dig så det känns lite bättre?
Något gott, enkelt, smidigt, bok, sova tidigt, lite egen tid med typ hår inpackning eller något, fotbad?
Behöver ju inte vara så komplicerat men tänker att något litet kan få en att orka.
Efter hur du kämpar och kämpat är du så grymt värd det tycker jag. :heart
Kram om du vill ha.

:heart

Hmm kanske ska kolla upp det. Vi behöver ju lägga nytt golv i nästan alla rum, även om vi kanske inte gör allt på en gång, sen är det som sagt något rum kvar som saknar tapeter...

Tack för bilden! Smart. Ska kanske ta och köpa på mig någon extra rulle ändå och kanske försöka mig på trappan... Får jag vara nyfiken och fråga varför du snedskurit den nertill? Kanske ska hyra in dig på trapp-tapetsering :angel:
Här är anledningen,det är numera bara trappräcket som saknas man jag har inte bestämt än om det ska vara i trä,metall eller rep.
UbudSXX.jpg

Har precis satt in en slant hos Min Stora Dag som minnesgåva efter morfar. Han var verkligen mån om att alla skulle ha det bra och vara glada, så det känns som att dom valde helt rätt stiftelse till hans minne.
Imorgon är det dags för begravning, så nu ska jag packa kläder så vi kan bege oss direkt efter att stallet är fixat imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka