Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon!
Jag har sovit riktigt gott. Nu är hästarna flyttade, vatten påfyllt och maten blandad. Så skönt att slippa ge dem mat två gånger om dagen nu.

Grattis @EmmaW :bump::heartheart:heartbanana:
Stort grattis @EmmaW! :banana:

Brimming-With-Roses-Cake.jpg
Hipp hipp hurra på din dag @EmmaW :banana:
Grattis @EmmaW!

(Saknar tårtan! :arghh:)
Grattis @EmmaW !


Jag tror det är bra att vara lite knäpp.
Grattis @EmmaW ! :)


Bara 2 dagar kvar.. sen kan jag inte längre titulera mig som student. Känns konstigt..
Om @Tranan mot förmodan blir arbetslös av nån anledning så kan du alltid söka jobb som designer på tex Ikea så kan fler människor ta del av dina skapelser.

Grattis @EmmaW !!!
Grattis på födelsedagen @EmmaW :banana:
Grattis @EmmaW !

Jag har hunnit med att lämna stora barnet på stan med kompisar, de har studiedag idag, sen gick jag och det mindre barnet till biblioteket, hämtade ut en bunt böcker jag hade reserverat och spelade schack. :D Sen fikade vi lite, åkte och handlade och så släppte jag honom hos en kompis. :D Lite surt är när jag kom hem så ramlade det in nya böcker som jag har reserverat och nu finns tillgängliga att hämta. :banghead: Jag får göra en utflykt på fredag igen! :D Godkänd på historia hade jag fått också! :up: Så nu är det "bara" uppsatsen i religion som är kvar den här terminen! :banana:
Grattis på födelsedagen @EmmaW !
Tack allihopa :heartheart:heart

Fullträff med tårtan @athena_arabians :heart Den är så jag :love:

Jag har tillbringat förmiddagen med att plugga, sen skrev jag prov i flera timmar :up: så pass att jag numera har en blåsa på ena fingret :p men jag tror det bra på provet. Hoppas läraren tycker detsamma :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 611
Senast: Juli0a
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 904
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 751
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp