Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bäbishästen hälsar

20180530_200714.jpg
 
Jag har läst att vissa människor är genetiskt mer intressanta för myggor. Funderat ibland om det att jag har sött blod spelar in. Hallå @tanten och @Diabetikern har ni någonsin upplevt liknande. Jag skämtar inte, om vi sitter ett sällskap så nog fasiken är det jag som det surras om.

Min mamma (jo det här är faktiskt sant) tyckte som liten synd om myggorna eftersom alla dödade dem. Så hon satt på kvällarna med bara ärmar och ben och lät dem suga så mycket de ville. :nailbiting: Numera blir hon aldrig biten i princip. Men lyckades naturligtvis bli biten av en mygga som gav henne malaria i hjärnan eller nacken eller vad sjutton det heter när hon var i Uganda.

Märks ingen skillnad. Är någon mer varmblodigmed mer än jag så minskar myggen precis runt mig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 222
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 608
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp