Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick tag på personen tio i tre, och hen visste inte alls om det var möjligt eller inte :meh: Så det var lite goddag yxskaft. Men hen bad att jag skulle maila och förklara mer detaljerat så gör det imorgon. Förstår att det är lite knepigt eftersom det är ett ovanligt ärende. Jaja.
 
Jag får inte plats i soffan :arghh: :love:

B8B3A871-C0D2-406C-BA47-C2C634FEA087.jpeg
 
Jag har massor av "borde/måste" som väntar, men efter att ha bokat tid med Lantbruktstjänst till nästa vecka så är jag lägre än lägst :cry:
Jag vet att det är rätt, men ni vet hur hjärnan ändå håller på och tuggar... :down:
 
Jag har massor av "borde/måste" som väntar, men efter att ha bokat tid med Lantbruktstjänst till nästa vecka så är jag lägre än lägst :cry:
Jag vet att det är rätt, men ni vet hur hjärnan ändå håller på och tuggar... :down:
Usch då :heart
Jag måste kanske också ta det beslutet snart :cry:
 
Jag har massor av "borde/måste" som väntar, men efter att ha bokat tid med Lantbruktstjänst till nästa vecka så är jag lägre än lägst :cry:
Jag vet att det är rätt, men ni vet hur hjärnan ändå håller på och tuggar... :down:

:heart hjärnan är hemsk ibland... tänk om man bara kunde stänga av den ibland
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 929
· Visningar
104 488
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb En av grannarna ska ta studenten. Hon kom över och bjöd in oss. Det var trevligt. Vi snackade lite om just att ta studenten. Ska det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 832
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 321
Senast: Jahaja
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
486
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp