Musiken, stämningen och staden Wakanda som dom befann sig i delar av filmen. Men man hade även tagit lite från james bondPå vilket sätt då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Musiken, stämningen och staden Wakanda som dom befann sig i delar av filmen. Men man hade även tagit lite från james bondPå vilket sätt då?
FANNY OCH ALEXANDER 4/5
Lyckades alltså ta mig igenom directors-cut versionen (312 minuters versionen) och jag gillade den verkligen. Förhoppningsvis en ny jultradition.
I stort sett en film om dagen!?Måste fortfarande se den långa versionen, men vilken film det är!
Roligt med ännu en som räknar film!Jag är uppe i 46 sedda i år, varav jag har sett 11 av dem sedan tidigare.
I stort sett en film om dagen!?
Jag har detta mål för att mina kompisar är så trötta på att jag aldrig ser på filmMåste fortfarande se den långa versionen, men vilken film det är!
Roligt med ännu en som räknar film!Jag är uppe i 46 sedda i år, varav jag har sett 11 av dem sedan tidigare.
Jamen det kan jag tänka mig! Den är ju skandinavisk istället för amerikansk, redan där har vi en bra början@Mineur Borgen är typ 10 ggr bättre än Billions IMHO![]()
Helt klart sevärd, tyckte jag. Dansk kvalité.Jamen det kan jag tänka mig! Den är ju skandinavisk istället för amerikansk, redan där har vi en bra börjanDet är egentligen jättekonstigt att jag inte tagit mig för att se den än då det är precis min typ av serie, men det ska bli ändring på den saken snart hade jag tänkt!
Åh den har jag precis börjat titta på och riktigt fastnat för! En kollega rekommenderade den eftersom vi båda gillar Scott & Bailey (SVT).Tittar sporadiskt på No offence (HBO). Manchestersnutar med kvinnor i nästan alla bärande roller! Huvudpersonen/polischefen är medelålders mullig kvinna!
Jag har inte hunnit med Scott & Bailey, har förstått att den är bra. No offence tipsade en kollega om vid vår fredagsfika för ett tag sen, jag muttrade över att killarna stod och diskuterade diverse grabbiga serier och då sa hon ”Men No offence vore nåt för dig, den är råfeministisk.”Åh den har jag precis börjat titta på och riktigt fastnat för! En kollega rekommenderade den eftersom vi båda gillar Scott & Bailey (SVT).
Gillar No Offence skarpt.